مردم به بهانه ولیعهد بدون گزینش وارد آموزش و پرورش شدند/در قیام اخیر عده ای ولایت فقیه را سپر خود گرفتند.


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904764

سردار شکارچی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا جوانان ما را از ما بگیرد و مردم به بهانه کرونا بدون گزینش وارد آموزش و پرورش شده اند، گفت: در قیام اخیر برخی در دفاع از ولایت سکوت کردند و عده ای هم دژ گرفتند. پشت سر ولی فقیه و ولایت را فدای خود کردند، لعنت خدا بر ایشان باد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت 1000 شهید اصناف قم که شامگاه 28 مهرماه در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، گفت: هر فضیلتی فضیلت بالاتر دیگری دارد. هر ارزشی ارزش بالاتری دارد، در حالی که انسان برای رسیدن به مقام شهادت که بالاترین ارزش است، اوج همه ارزش ها شهادت است، اگر انسان هزاران سال عبادت کند باز هم به مقام شهادت نمی رسد. شهید، شهادت جامه زیبایی است که به گفته حاج قاسم اگر قبل از شهادت به مقام شهادت نرسد، تن اولیای خاص آن را می پوشاند.

وی گفت: شهید دایی محمد بیطرفان حق دارد همه ملت ایران را مقصر بداند. این شهید از نظر مالی ضعیف بود اما خود را وقف انقلاب اسلامی کرده بود، ولی فقیه نیاز به سخنی جسورانه داشت. و این انگیزه و روحیه برای رزمندگان دفاع مقدس بود و به آرزوی دیرینه شهادت رسید.

شکارچی نوشت: اصناف مجاهد در عرصه دفاع مقدس درخشیدند، لشکر علی بن ابیطالب علیه السلام به برکت مجاهدان اصناف قم غنی ترین لشکر بود، در جنگ مجاهدین شرکت کردند و به شهادت رسیدند.

سخنگوی نیروهای مسلح اضافه کرد: یکی از دلایلی که شهدا در پیشگاه خداوند رزق و روزی دارند اخلاص شهدایی است که جایگاه، مقام، شهرت، میز و صندلی خود را به خطر نینداختند و در میدان نبرد و در دل آتش حضور داشتند. به خاطر خدا .

وی تصریح کرد: رزمندگان به فرمان پروردگار زیر گلوله های دشمن ایستادند و عقب نشینی نکردند و خداوند برای آنها مقام «با رب یارزگون» تعیین کرد، جایگاهی که خارج از درک انسان است، شهدا نیازی به تشریفات ندارند. و تکریم، اما مراسم شهدا برای این است که راه را گم نکنیم.

شکارچی خاطرنشان کرد: عده ای که گاهی مسئولیت دارند پا بر گلو و رگ شهدا می گذارند و فراموش می کنند که این کشور برای رسیدن به این اقتدار چه هزینه هایی را پرداخته است و مدیون شهدا نیست و شهدا جلوی آنها را خواهند گرفت.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در حادثه اخیر عده ای به جای اینکه مدافع رهبری باشند پشت سر رهبری سنگر گرفتند و رهبری را فدای خود کردند. تا تیر به قلب رهبر اصابت نکند و ولی فقیه را سپر او قرار ندهد.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب به میدان می آیند و فریاد می زنند یعنی عمارها صحنه را خالی کرده اند چون بین عمر و عاص وحدت است باید جواب می دادند، مراسم شهدا پیام دارد. شهدا سنگر مرجعیت بودند، امام را ندیده بودند، اما پیام امام را با چند واسطه در جزیره مجنون شنیدند و حرف زدند، مشکوک هستند.

شکارچی گفت: مرگ بر کسانی که در حمایت از ولی فقیه کوتاهی کردند و مجاری نفوذ خصمانه را در بین جوانان ما باز کردند. لعنت خدا بر کسانی که بر اجرای سند 2030 اصرار داشتند، این ضایعه بزرگی برای خون شهداست. امروز مرگ دشمنان در ایران قوی است، آنها ایران ذلیل، اسیر و بسته می خواهند و نمی توانند ایران قدرتمند و مقتدر را تحمل کنند.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمن وقتی دید دولتی در ایران روی کار آمده است که می خواهد در خدمت و دور زدن تحریم ها باشد و نه ترسی داشت و نه التماسی پای میز مذاکره داشت، می دانست که سقوط خودشان نزدیک است. چرا شروع به توطئه کردند به بنیان فرهنگ، بی دینی، هتک حرمت و هتک حرمت حمله کردند. دشمن به بیشترین قدرت ما حمله کرد و دفاع مقدس را به دنبال داشت. دشمنان اسلام هر چه داشتند به میدان آوردند و هنوز هم در میدان هستند.

وی با اشاره به اینکه رژیم آل سعود میلیاردها دلار در جنگ رسانه ای علیه ما هزینه می کند، گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما صحنه را نباید خالی کرد. اگر شهدا بودند صحنه را خالی نمی کردند. و با تمام قوا به میدان آمد امروز بزرگترین وظیفه شفاف سازی و آگاهی نسل جوان است.

وی افزود: امروز دو فضا وجود دارد، در فضای واقعی خبری نیست، اما در فضای مجازی وانمود می‌کنند که نظام فرو ریخته است و جوانان را فریب می‌دهند. باید از این سیستم با استخوان و پوست خود محافظت کنیم.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمن راهی برای مبارزه نظامی با ما ندارد، همه راه ها را امتحان کرده است، تنها راه دشمن جنگ فرهنگی است، اگر پیروز شود راهی برای پیروزی وجود ندارد و با مشکل مواجه خواهیم شد. در همه عرصه ها دشمن از ایران است. آنها می خواهند سوریه دیگری بسازند و مردم را در مقابل هم قرار دهند و ایران را نابود کنند و از پیشروی آن کشور با قدرت و اقتدار جلوگیری کنند. اگر مواظب نباشیم آسیب می بینیم، جوانان باید راه انقلاب را ادامه دهند، دشمن نگاه می کند، بردن جوانان از دست ما خارج است و برنامه ریزی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید