مقابله امام خمینی (ره) با ابرقدرت های جهان بدون اتکال به خدا و بدون تکیه بر سلاح/ حمایت ولایت فقیه رمز پیشرفت و اعتبار کشور است.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843183

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اصلی ترین دلیلی که می توان گفت امام راحل در دل است و قطعا به هیچ وجه بیرون نمی آید، شخص الهی و غرق در عبادت امام راحل و عظمت آنها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: شخصیت امام خمینی (ره) هر سال که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد برای ما بیش از پیش مشخص می شود و آینده نگرهای با بصیرت و معرفت بر این باورند که سال های آینده بهتر است. و بیشتر معرف شخصیت امام خمینی است. راحت خواهد بود.

وی بیان می کند که امام راحیل مردی ضد جامعه (با یک سری صفات متضاد) است، یعنی در ملاقات با خانواده، همسر و فرزندان، مخاطبان و مردم بسیار مهربان و مهربان بود، اما چنین اقتداری در برابر استکبار و استکبار و توطئه های خصمانه داشتند که حتی از دید امام هم به آن نگاه می کردند.

حجت الاسلام ناصر افزود: امام خمینی (ره) از نظر قدرت فلسفی، علمی، حقوقی، سیاسی و معرفتی تنها شخصیت زمان بود و انقلابی را که به وجود آوردند معجزه قرن نامیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از اصلی ترین دلایلی که امام راحل در دل ها جای دارد و قطعا به هیچ وجه بیرون نمی آید، شخص الهی و غرق در عبادت امام راحل و آنان است. عظمت.”

وی افزود: بدیهی است که وقتی آن را در نظر می گیریم، در مقابل دولتی مدعی ابرقدرت های نظامی جهانی مانند آمریکا، هیچ معنایی ندارد که یک انسان بدون سلاح، ارتش، تجهیزات نظامی و توپ و تانک، 2500 سال قدمت داشته باشد. اتحاد جماهیر شوروی سابق، آلمان، بریتانیا و بسیاری از کشورهای استعمارگر در سراسر جهان از آن حمایت می کنند، از آن دفاع می کنند و به نتایج می رسند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه برنده این عرصه نیز امام راحیل است، گفت: اتکای من راحیل به لطف و عنایت خداوند و راهی که تشخیص داد و وظیفه آنها بود و به هدفی که می خواستند رسیدند.

او گفت که بسیاری از مردم حتی نزدیکان امام خمینی(ره) با او مخالفت کردند و به ایشان گفتند که کاری نکن چون تنها هستی و لشکر نداری و نمی توانی با حکومت طاغوت مخالفت کنی، اما حضرت راحیل به آنها گفت من دارم. وظیفه من و نتیجه با خداست.

حجت الاسلام ناصر افزود: امام راحل به وظیفه خود عمل کرد و نتیجه آن را دیدیم که انقلاب اسلامی ایران در سال 57 پیروز شد و محبوبیت امام راحل را در دل مردم در 12 بهمن 57 در سراسر کشور و حتی غیرنظامی دیدیم. استقبال ایرانیان از امام آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مسیر حکومت را امام راحل تعیین کردند که حکومت اسلامی جایگزین حکومت ظالم شود و جل جلاله هر روز بر عزت و اقتدار امام خمینی (ره) افزوده شد. “

وی با بیان اینکه امام راحل به ما «ما می توانیم» را یاد دادند، گفت: ایشان به ما نشان دادند که با اتکال به الطاف الهی و فرصت هایی که در اختیار کشورمان قرار داده شده است، چه از نظر ظاهری و چه از نظر نیروی کار، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. ویژگی این است که یکی ایمان و اراده معنوی است و دیگری نگاه جوانان به نظام و تعهد آنها به انقلاب، رسیدن به عزت و اقتدار است.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه در 14 خرداد 1368 بار دیگر اوج محبت ملت ایران به امام راحل را در مراسم تشییع پیکر مطهر آن حضرت مشاهده کردیم، گفت: این روزها (سالروز رحلت امام خمینی) فرصتی است برای یادی از امام زمان(عج) .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمن سرمایه گذاری زیادی کرده و به تحریف چهره امام و بد جلوه دادن امام ادامه خواهد داد. تحریف و تحریف شده، اما رهبر معظم انقلاب امام راحل را به عنوان شاخص معرفی کردند.

وی افزود: وقتی مردم ایران بر اساس این شاخص پیش رفت، اتفاقات زیادی در همه ابعاد رخ می دهد، همانطور که امام راحل فرمودند اگر نمی خواهید به این کشور آسیبی وارد شود، پشتیبان ولایت فقیه باشید. “

حجت الاسلام ناصر گفت: هر زمانی که در کنار ولی فقیه بودیم، جلو رفتیم، اما در مواردی که حتی برخی از دولت هایی که روی کار آمدند اما با موضع و دیدگاه های ولی فقیه زاویه داشتند، شکست خوردیم و حتی گاهی دچار کمبود شدیم. از پیشرفت.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید