فرمانده سپاه تهران: عناصر مرتبط با سپاه باید به خیابان های تهران بروند، برای همه یاغیان فاتحه خوانده می شود/ ما در قیام اخیر پیروز شدیم و بر این قیام جهانی غلبه کردیم.

فرمانده سپاه تهران: عناصر مرتبط با سپاه باید به خیابان های تهران بروند، برای همه یاغیان فاتحه خوانده می شود/ ما در قیام اخیر پیروز شدیم و بر این قیام جهانی غلبه کردیم.

سردار حسن حسن زاده روز شنبه در نشست جمعی از مستمری بگیران این نهاد اظهار داشت: به دلیل عملیات شدید روحی و روانی دشمنان نتوانستیم واقعیت انقلاب اسلامی را در ذهن جوانان روشن کنیم، به همین دلیل وجود دارد. ذهنیت درست و واقعی ایران اسلامی و برتری کشور ما در ذهن جوانان نیست. در حالی که دشمن از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران افزود: برخلاف برخی از مسئولان که نه در اوایل انقلاب و نه حتی الان متوجه دستاوردهای انقلاب نبودند، دشمن در 6 ماهه اول پیروزی انقلاب متوجه شد. که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تمام منافع غرب به سمت ایران خواهد رفت، این خطرناک خواهد بود، بنابراین دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی کاملاً طبیعی است.

سردار حسن زاده یادآور شد: هشت سال پاسداشت مقدس که باید بزرگ ترین تهدید موجودیت این نظام می بود، به بزرگترین فرصت جهان اسلام تبدیل شده است. بنابراین آنچه شما به عنوان جبهه مقاومت می بینید حاصل هشت سال پاسداری مقدس است. دشمنان این ملت نه تنها در جنگ تحمیلی نتوانستند اراده خود را تحمیل کنند، بلکه پس از جنگ، رژیم صهیونیستی و آمریکا حتی عملیات موفقی را علیه ایران اسلامی انجام ندادند و این موضوعی است که جوانان نمی دانند.

وی گفت: قدرت جهانی حاج قاسم سلیمانی است که در یادواره شهدا می گوید سه ماه دیگر داعش را در عراق و سوریه جمع می کنم و در زمان اعلام شده به وعده خود عمل کرد و دولت خودخوانده داعش. نابود شد.”

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) از تهران ادامه داد: امروز که در جنگ اقتصادی هستیم، دشمنان اعلام کردند که اجازه نمی دهیم نفت ایران صادر شود و بر این اساس نفتکش ایرانی را به اسارت گرفتند. زمانی که مجبور به آزادسازی کشتی کشورمان شدند و حتی زمانی که با هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی کشورمان را تهدید به اقدام نظامی کردند، آنها را بازداشت کردیم که اگر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اقدام نظامی کند، حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد تل آویو به زمین بر روی زمین آنها از اقدامات خود دست کشیدند. اینها در واقع نمونه هایی از قدرت جهانی ایران است.

بسیج 380 گردان در تهران آماده باش دارد

سردار حسن زاده ادامه داد: البته به موازات این افزایش قدرت، طرف مقابل نیز ضعیف می شود و برای سرپوش گذاشتن بر ضعف خود، دست به کارهای مختلفی با سر و صدای زیاد می زند که نمونه آن شورش اخیر است؛ در حالی که در این مدت، قدرت را به دست می آوریم. زیرا در قیام اخیر همه رسانه های جهان به یک طرح بین المللی علیه ایران چنگ زدند، اما این شورش به فرصت بزرگی برای رژیم تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در تهران گفت: همانطور که اشاره کردیم در سال های اخیر در همه نبردها با آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز بوده ایم و این باعث شده است که دشمنان جرات اقدام نظامی علیه کشورمان را نداشته باشند. حتی در جنگ و فرهنگی که به دنبال جدایی نسل جوان از انقلاب بود، دیدیم که جوانانی مانند شهید حاجی و سایر شهدای مدافع حرم در این عصر نفاق فرهنگی رشد کردند. البته در هر نبردی که منجر به پیروزی شود، در نهایت طرف پیروز میدان نیز آسیب می بیند.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه در استراق سمع جبهه ضد نظام می شنویم که تصورشان از ساختار متزلزل نظام غلط است، تصریح کرد: برخی از سلبریتی ها جایی در نظام ندارند؛ برخی از سلبریتی ها جایی در نظام ندارند. چرا که هر چه به دست آوردند به خاطر فعالیتشان در این نظام اسلامی بود و البته نمی دانند که اگر مردم بخواهند به زودی از جایگاه خود برکنار می شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج 380 گردان آماده در تهران دارد، افزود: هواداران یاغی پیش بینی می کردند که وقتی فریاد اعتراض بلند شد، نظام نتواند آن را مهار کند و حتی در صورت موفقیت، خسارات را 2000 تا برآورد کردند. 3000 مرد و برایشان فرقی نمی کرد که فرد کشته شده پلیس باشد، بسیج باشد، سپاه باشد، مردم باشد یا حتی خود شورشیان. زیرا آنها فقط به دنبال افزایش مرگ و میر بودند، اما پیش بینی ها اشتباه بود. چون مردم به شورشیان نپیوستند که نشان از قدرت نرم نظام دارد.

کنترل بسیج و پلیس در مقابل شورشیان/ فقط در یک شب 185 نفر را مجروح کردیم

فرمانده حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: ژنرال سلامی فرمانده کل ارتش دستور داد که برای مقابله با شورشیان از هیچ سلاحی استفاده نشود و این اتفاق افتاد. چون در یک شب 185 مجروح علیه این شورشیان گرفتیم و 45 دقیقه در میدان الغدیر با شورشیان جنگیدیم. لذا با خویشتنداری و حوصله ای که بسیج و فرجه در مقابله با آنان به خرج دادند، این ترفند آنان نتیجه نداد.

سردار حسن زاده گفت: امروز گاهی در بین خانواده ها احساس ناامنی به وجود می آید. چون در فضای مجازی به گونه ای انجام شد که این احساس به وجود آمد و همچنین در این فضای مجازی باعث شد که شورشیان زیاد باشد. اما بدانید که بر اساس اطلاعات تمامی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، تعداد افراد درگیر در اغتشاشات حداکثر 25 نفر است. البته باید بین کسانی که به اصطلاح «جوگیر» هستند و عوامل اصلی اغتشاش، تفاوت قائل شد. ما همچنین در این شورش اخیر پیروز شدیم و بر این شورش جهانی غلبه کردیم، اما ثبات آن زمان می برد.

وی با تاکید بر اینکه اگر عوامل مرتبط با سپاه در تهران به خیابان ها بیایند، فاتحه به همه معترضان قرائت می شود، خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان در مقابل این قیام به پیروزی رسیدند و برای این پیروزی 850 مجروح و سه شهید تقدیم انقلاب کردند. اما در این برخورد بسیاری از همان مسئولانی که پس از درگذشت این بانو ابراز تاسف کردند و خواستار پیگیری ماجرا شدند، نه ابراز تأسف کردند، نه تسلیت گفتند و نه دستور پیگیری دادند.

دیدگاهتان را بنویسید