فرمانده سپاه: دشمنان تمام پس‌انداز خود را در حوادث اخیر خرج کردند/ فکر می‌کردند به راحتی می‌توانند نظام را به زمین بزنند/ اگر همه قوای دنیا متحد شوند، نمی‌توانند این نظام را تکان دهند.

فرمانده سپاه: دشمنان تمام پس‌انداز خود را در حوادث اخیر خرج کردند/ فکر می‌کردند به راحتی می‌توانند نظام را به زمین بزنند/ اگر همه قوای دنیا متحد شوند، نمی‌توانند این نظام را تکان دهند.

روز جدید سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان در حوادث اخیر به معنای واقعی کلمه با تمام ذخایر و توان خود به میدان آمده بودند و تمام پس انداز خود را خرج کرده بودند، اما نه تنها به نتیجه ای نرسیدند. اما اقدامات آنها اثر معکوس داشت. وی گفت: همه عصبانی، آسیب دیده بودند و فکر می کردند که می توانند نظام را براندازند و فکر می کردند کار آسانی است.

فرمانده کل سپاه گفت: در فتنه های اخیر دشمنان به معنای واقعی کلمه با تمام ذخایر و توان خود به میدان آمدند و تمام پس انداز خود را خرج کردند، اما نه تنها نتیجه ای نگرفتند، بلکه عملکردشان نتیجه معکوس داد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز جمعه (15 آبان) به همراه سردار سرلشکر ابوالقاسم شریفی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر با خانواده شهید پوریا احمدی دیدار و گفتگو کرد. حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ

سرلشکر سلامی در این دیدار با اشاره به رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس، تلاش های مدافعان امنیت در دوران کنونی را ادامه دهنده راه شهدا دانست و گفت: همه شهدای دفاع مقدس. جان و مال و ناموس بزرگان را برای حفظ انقلاب و امنیت کشور فدا کرد. اگر رشادت‌های شهدای حافظ امنیت نبود، شورش‌های دشمنان در خیابان‌ها فرونشانده نمی‌شد.

وی افزود: مدافعان امنیت ایستاده اند و شما به عنوان خانواده این شهدا با گذشت و فداکاری خود آنان را به دفاع از مردم، انقلاب و کشورمان تشویق کرده اید.

فرمانده کل سپاه با اشاره به راهپیمایی روز جمعه (15 آبان) مردم کشورمان در حمایت از مدافعان امنیت و محکومیت جنایت تروریستی در شیراز، گفت: امروز همه مردم با دلی غمگین و دردمند در سراسر کشور کشور از رهبری عزیز انقلاب، نظام، استقلال کشور و از انقلاب اسلامی پاسداری کردند که بسیار ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه هرگاه خبر شهادت این عزیزان را می شنوم به شدت متاثر می شوم، افزود: خداوند به شما صبر عنایت کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و کشورمان تصریح کرد: این شیاطین دوست دارند با دین ما بجنگند زیرا دشمن دین، امنیت، صلح و پیشرفت ما هستند و می کنند. نمی خواهیم ما پیشرفت کنیم

وی ادامه داد: دشمنان جهان تمام توان خود را در صحنه برای مقابله با اسلام بالا برده اند، اما وجود دلاورانی چون شهید پوریا احمدی با صلابت و مردانگی باعث آرامش قلب همه ما می شود. چنین مردانی آرامش همه ملت و اطمینان آنها را به ارمغان می آورد که با از خودگذشتگی آنها هیچ چیز بدی برای کشور ما نخواهد آمد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه طبق روایات ائمه معصومین(ع) خداوند بعد از شهادت یک نفر مراقب خانواده اوست، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای تحمل این شرایط سخت اجر همه شما را خواستارم زیرا گرما گران است و تحمل آن بسیار سخت است.

در ادامه فرمانده کل سپاه پاسداران نیز با خانواده شهید سلمان امیر احمدی از شهدای امنیت دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر سلامی در ابتدای این دیدار با اعلام اینکه خداوند به خانواده شهدا عنایت دارد، گفت: شهدا هیچ گاه نمی میرند و به فرمان خدا زنده اند. این مردگان هستند که این شهدا را به شهادت می‌رسانند. البته آنها در زندگی خود نیز مرده اند، زیرا نه روح دارند، نه معنا، نه دین و نه انسانیت.

وی افزود: عظمت شهدا بسیار بالاست. زیرا این شهدا از کل انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند. در جنگی که این شهدا در آن حضور دارند، آمریکا، صهیونیست ها، انگلیس، عربستان و دیگران نیز حضور دارند. همه آنها عصبانی و زخمی و زخمی بودند و فکر می کردند که می توانند نظام را سرنگون کنند و فکر می کردند این کار آسان است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمنان نمی دانستند اگر همه قدرت های دنیا متحد شوند نمی توانند این نظام را متزلزل کنند. امروز متوجه شدم مردم در شهرهای مختلف بعد از نماز جمعه اجتماعات مجللی ترتیب می دهند و تعدادشان آنقدر زیاد بود که هر چه نگاه می کردم عاقبتشان مشخص نبود. مردم در این تظاهرات دوباره از انقلاب دفاع کردند و این خونریزی ها در بیداری این احساس بسیار مؤثر است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به پشت سر دشمن دسترسی و اطلاعات داریم و از افکار و نیات وی آگاه هستیم، تصریح کرد: ما دشمن را خوب می بینیم و عمق لشکر او را رصد می کنیم، حتی تشکیل ارتش او را می بینیم. دشمنان به معنای واقعی کلمه با تمام ذخایر و امکانات خود میدان را گرفته بودند. در واقع هر چه پس انداز کرده بودند خرج کردند. اما نه تنها به نتیجه ای نرسیدند، بلکه عملکردشان نتیجه معکوس داشت.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی مردم به ماهیت واقعی فتنه پی بردند از آن فاصله گرفتند، تصریح کرد: ماهیت و چهره واقعی فتنه چیزی جز آتش زدن، قتل، تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی، ابتذال شرم آور و غیراخلاقی نیست. اعمال و سخنان رکیک شرم آور و این رفتار غیراخلاقی و غیر مذهبی نبود. حتی برخی از رفتارها و سخنان این افراد آنقدر شرم آور است که نمی توان گفت.

وی افزود: وقتی مردان ماهیت یاغی ها را با شهدای خودمان مقایسه می کنند، می بینند که از زمین تا آسمان و از زمین تا عرش بین آنها فاصله است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اگرچه از دست دادن انسان های خوب بسیار سخت است، به ویژه شهدایی که زندگیشان با صفا، ایمان، اخلاق، معنویت و معرفت همراه بود. اما اینکه این خانواده دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کردند، نعمت بزرگی است. صبر در این مصیبت ها از خود شهادت زیباتر است و خداوند به خانواده شما اجر بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید