وزیر کشور: اغتشاشات در سراسر ایران تحت کنترل است/برخی از شبکه ها به راحتی آشوب را آموزش می دهند/تعداد زیادی از دستگیرشدگان گفته اند تحت تاثیر فضای مجازی و تلویزیون های مرتبط با عربستان و غرب هستند/اگر کسی نظر یا انتقادی دارد ، می توانند آن را مطرح کنند

وزیر کشور: اغتشاشات در سراسر ایران تحت کنترل است/برخی از شبکه ها به راحتی آشوب را آموزش می دهند/تعداد زیادی از دستگیرشدگان گفته اند تحت تاثیر فضای مجازی و تلویزیون های مرتبط با عربستان و غرب هستند/اگر کسی نظر یا انتقادی دارد ، می توانند آن را مطرح کنند

روز جدید احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اگر کسی حرفی برای گفتن و انتقاد دارد می تواند مطرح کند چرا که اکنون نقد به اشکال و سطوح مختلف صورت می گیرد اما متخلفی که کسب و کار و جان مردم را به خطر می اندازد را هیچکس نمی پذیرد. و برای مردم مزاحم.

وزیر کشور گفت: اگر کسی حرفی برای گفتن و انتقاد دارد، می تواند آن را مطرح کند، همانطور که اکنون به اشکال و سطوح مختلف مورد انتقاد قرار می گیرد.

احمد وحیدی روز سه شنبه 26 مهر در سفر به استان بوشهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مساعد امنیتی اظهار داشت: برخی اغتشاشات کوچک در استان بوشهر با مدیریت خوب مسئولان برطرف شد.

وی با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این اغتشاشات را تحت کنترل درآورده اند، افزود: فتنه گران دستگیر و برای رسیدگی به مسائل آنها تحویل مراجع قضایی شدند.

وزیر کشور تصریح کرد: دشمنان برای انقلاب اسلامی ایران خواب دردسر دیدند و این خواب هرگز تعبیر نمی شود. آنها فکر می کنند می توانند امنیت ایران را تهدید کنند.

واحدی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی تضمین کننده امنیت خلیج فارس است، گفت: امنیت جمهوری اسلامی و خلیج فارس مطلوب است.

و ادامه داد: دشمنان در محاسبات خود دچار خطا می شوند و هر بار که از جاده می روند و سرشان به سنگ می خورد و مردم برای دفاع از کشور با صلابت، انسجام و وحدت ملی در میدان هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از بازترین کشورها در عرصه نقد است، گفت: اگر هرکسی نکته و انتقادی دارد می تواند مطرح کند چرا که اکنون نقد به اشکال و سطوح مختلف صورت می گیرد، اما هیچ کس نمی پذیرد که اغتشاشگر منفعت کند و کار و جان مردم را به خطر بیندازد و مردم را ناراحت کند.

وی گفت: «دشمن به ویژه شبکه های خبری دشمن برای ایجاد هرج و مرج تلاش می کنند، اما این فقط آب به خمپاره می ریزد.» آنها باید به خود بیایند و اطلاعات غلط خود را اصلاح کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: امنیت ایران مردم محور است و مردم آن را تامین می کنند. اگر جوانان احساساتی شوند و دست به اغتشاش بزنند، با آنها برخورد اسلامی می شود، اما اگر اغتشاش گران اصرار بر تخریب و اخلال در نظم عمومی داشته باشند، بر اساس موازین قضایی با آنها برخورد عادلانه خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: تعداد زیادی از دستگیرشدگان که با اظهار پشیمانی و تاثیرپذیری از فضاهای مجازی و تلویزیون های مرتبط با عربستان و غربی ها اعلام کردند آزاد شدند. تعدادی از کسانی که دارای موارد ظاهری اختلال بودند، کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: جای تعجب است که در این کانال ها موضوعات مربوط به اغتشاشات نه تنها آموزش داده می شود، بلکه ترویج و هدایت می شود و مردم ایران حق دارند در زمان مناسب از این رسانه ها در سطح بین المللی مطالبه محاکمه کنند.

وزیر کشور امروز (سه شنبه 5 اسفند) به استان بوشهر سفر کرد. وی در این سفر ضمن بازدید از جزیره خارگ و تاسیسات نفتی آن جزیره، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و جمعی دیگر از مسئولان شرکت کرد.

احمد وحیدی در ادامه سفر به جنوب استان بوشهر ضمن بازدید از تاسیسات پارس جنوبی با نمایندگان این صنعت دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید