تحقیقات فضای مجازی کودکان ضعیف است/ کودکان به شدت تحت تاثیر فضای مجازی هستند

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783221

جانشین بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: کودکان به شدت تحت تاثیر فضای مجازی قرار می گیرند، ممکن است تاثیری که انیمیشن یا بازی کامپیوتری و موبایلی روی کودک می گذارد اینطور نباشد، مطالعات فضای مجازی روی کودکان بسیار کم است و یا اکثرا اینطور نیستند. وجود داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ موسوی جانشین بسیج سپاه حضرت کمر بنی هاشم(ع) در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: فضای مجازی و رسانه ها به عنوان ابزاری در بحث تاثیرگذاری بر جامعه مطرح می شود.

وی افزود: فضای مجازی می تواند شمشیر دولبه باشد، می تواند در جبهه دشمن به ما کمک کند و با استفاده درست از این فضا و ایجاد محتوای قوی گام مثبتی در تقویت نگرش ها، باورها و اندیشه ها برداریم.

جانشین بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: ویژه کودکان.

موسوی گفت: کودکان به شدت تحت تاثیر فضای مجازی قرار می گیرند، ممکن است تاثیری که انیمیشن یا بازی های کامپیوتری و موبایلی روی کودک می گذارد اینطور نباشد و مطالعات فضای مجازی روی کودکان بسیار کم و یا عمدتا وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: کار بزرگی که فضای مجازی بسیج در برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در سراسر کشور انجام می دهد، می تواند موجب تحول در تبیین مباحث اعتقادی، ترویج و نشر باورهای ایرانی و اسلامی و… شود. بر.

جانشین سپاه حضرت کمر بنی هاشم(ع) افزود: نیاز مبرم جامعه امروزی تولید محتوای دیجیتال بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی است. اهداف و سیاست های خود را برآورده کنید.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید