تمام جنبه های زندگی واقعی تحت تاثیر فضای مجازی است

ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781663

سردار باخمن ریحانی گفت: امروز همه ابعاد زندگی واقعی تحت تاثیر فضای مجازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار باخمن ریحانی در بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: شاهد برگزاری این رویداد به صورت همزمان در سراسر کشور هستیم و خدا را شاکریم که تیم ها در کرمانشاه حضور داشتند. استان با هم به رقابت بپردازند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: جوانان پرشور به دنبال ایده های خوب در همه زمینه ها از جمله انیمیشن با موضوع معروف، نرم افزار موبایل با موضوع مشاغل شخصی و بازی های موبایلی و تولیدات خوب مانند سال های ارائه شده قبل

سردار ریحانی با بیان اینکه امروزه همه ابعاد زندگی واقعی تحت تاثیر فضای مجازی است، گفت: اگر بتوانیم بر فضای مجازی تسلط داشته باشیم، محتوای خوبی تولید می کنیم و همچنین اگر فضای تبلیغاتی در این محتوا ایجاد کنیم، می توانیم کاربردهای زیادی به ویژه برای “جوان بمان.

وی گفت: امروز همه جوانان درگیر فضای مجازی هستند بنابراین با همین تلفن همراهی که در اختیارشان است می توان به خواسته های کشور برای پیشرفت در همه عرصه ها پاسخ داد.

فرمانده حضرت رسول اکرم (ص) به اقدامات بسیج در حوزه تولید محتوای دیجیتال اشاره کرد و افزود: امروز نزدیک به 700 تیم در سراسر کشور در بسترهای مختلف در فضای مجازی با هم رقابت می کنند که می تواند در جوانان خلاق ایجاد انگیزه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید