سردار راضان: پیرمردهایی که در دنیای واقعی شکست خوردند، پشت کامپیوتر می نشینند تا در دنیای مجازی ما را شکست دهند. هر روز یک جا را در نظر می گیرند/ فراموش کردند که سرانشان باید با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما می دادند/ روزی ما را در دنیای واقعی امتحان کردند، امروز می خواهند ما را در دنیای مجازی محک بزنند.

سردار راضان: پیرمردهایی که در دنیای واقعی شکست خوردند، پشت کامپیوتر می نشینند تا در دنیای مجازی ما را شکست دهند.  هر روز یک جا را در نظر می گیرند/ فراموش کردند که سرانشان باید با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما می دادند/ روزی ما را در دنیای واقعی امتحان کردند، امروز می خواهند ما را در دنیای مجازی محک بزنند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمنی که روزی ما را در کمپین دنیای واقعی خود محک زد، امروز می خواهد ما را در کمپین دنیای مجازی محک بزند که این هم ناشی از حماقت دشمن است و باید ما را امتحان کنیم. خدا را شکر که دشمنان ما را در زمره احمق ترین ها قرار داد. وی گفت: امروز مردان و زنان بزرگی که در دنیای واقعی شکست خورده‌اند پشت کامپیوتر می‌نشینند تا در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز به یک مکان فکر می‌کنند و فراموش کرده‌اند که رهبرانشان باید کلید بصره را از طریق فتح به ما می‌دادند. خرمشهر.

فرمانده انتظامی کشور گفت: فضا برای راهزنان، سارقان، سارقان و افرادی که به امنیت و آرامش مردم حمله می کنند باید خطرناک باشد و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه، ایلام، کردستان و جبهه های جنوب یادآور دفاع مقدس هستند، گفت: در کرمانشاه خاطرات دفاع مقدس است. مردم را به یاد روزگاری بیانداز که شور و شوق آمیخته می شود، شعور مردم و رزمندگان درخشید و مردم جنگجو شدند و آغوششان به روی رزمندگان باز شد.

به گزارش تسنیم، وی گفت: کرمانشاه یادآور روزهای سخت اما زیبای دفاع مقدس است که تمام جبهه کفر در مقابل تمام جبهه اسلام و رزمندگانی قرار گرفتند که به عشق ولی و امام خود با یک کوله بار ایمان و قدرت و شهامت در برابر مردم تجهیزات و پشتیبانی فراوانی داشتند اما یاران امام در این منطقه تمام جبهه کفر را در هم کوبیدند.

رادان گفت: آخرین توطئه دشمن، منافقین با جیره اندک بود که به این استان دعوت کردند تا در تهران جشن بگیرند، احمقانه ترین تصمیم برای دشمنی که احمق هم بود.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه یادآور درایت مردمی است که با انقلاب آغاز شد و در درگیری های ضد انقلاب نمود پیدا کرد، افزود: در حالی که پاوه در حال تبدیل شدن به محلی برای کشتن پاسداران بود و آنها سعی داشتند به بخشی از سرزمین ما حمله کنند. ، مردم. منطقه و رزمندگان وارد دفاعی گسترده شدند و با در هم کوبیدن منافقین، چهره واقعی رزمندگان نشان داده شد.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه همه ویژگی های زیبا در این منطقه حاکم است، گفت: در هر نقطه از کشور که حراست مقدس را برپا کرده ایم امروز به زیارتگاه کربلا تبدیل شده و مردم نقشی بی بدیل و حیاتی در ارائه داشته اند. این صحنه ها برای زندگی.”

رادان تصریح کرد: دشمنی که روزی در کارزار خود ما را در دنیای واقعی آزمایش کرد می خواهد امروز ما را در کمپین در دنیای مجازی محک بزند که این هم ناشی از حماقت دشمن است و باید خدا را شکر کرد که دشمنان ما را در میان قرار داد. احمق ترین ها

وی گفت: امروز مردان و زنان بزرگی که در دنیای واقعی شکست خورده‌اند پشت کامپیوتر می‌نشینند تا در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز به یک مکان فکر می‌کنند و فراموش کرده‌اند که رهبرانشان باید کلید بصره را از طریق فتح به ما می‌دادند. خرمشهر.

رادان افزود: امروز به دنبال جنگ ترکیبی اعم از جنگ سخت، نیمه سخت و نرم هستند و در دنیای واقعی و مجازی دوباره رو در رو با ما می جنگند و باز هم نبرد همان است. لشکر کفر در برابر سپاه اسلام».

وی با بیان اینکه باید هوشیار، مراقب و مراقب باشیم گفت: در این جنگ ولی فقیه و افسران نرم نظامی افرادی هستند که قبلا خود را نشان داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: امروز تمام تلاش دشمن در جهت ایجاد تفرقه در سپاه اسلام و ناپایداری و مشکوک ساختن آن است و قطعا در این توطئه شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه گروهی را جذب کرده اند که فکر می کنند همه غرق شده اند چون در فضای مجازی غرق شده اند، اظهار داشت: باید هوشیار باشیم و بدانیم که در این جنگ هوشیاری حاکم می شود و استقامت باید از قبل پایدارتر و پایدارتر شود. ببینید که ما جبهه های مختلف را به گونه ای در هم می کوبیم که اسرائیل، رهبر آنها، آینده را نبیند.

رادان با بیان اینکه خدمت در چنین عرصه ای نوعی توفیق است، گفت: هر مدیری که حضور در این عرصه و خدمت به چنین افرادی را انتخاب کند در واقع از نعمت های خداوند برخوردار است و باید از این فرصت تا زمانی که وجود دارد استفاده کند. بردی که کیفی برای این دنیا و آخرت تضمین کرد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه این افراد شایسته افتخار و خدمت هستند، افزود: ما حاضریم داوطلبانه آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و پذیرفته ایم جان خود را برای این مردمی که همیشه همراه انقلاب بوده اند بدهیم.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر چهار یا پنج شهید در راه امنیت مردم تقدیم کرده ایم و این یعنی این نبرد برای این خدمت تا نثار خون همیشه جاری است، گفت: دشمن است. آنقدر از دست ما عصبانی هستند که کورکورانه افسر رشید و همسرش را می کشند.» و این اوج افتخار نیروهای مسلح و پلیس است که خدمت به مردم را در ذهن خود قرار داده اند.

رادان افزود: فرمانده انتظامی استان باید از تجربیات گذشته به عنوان گنجینه ای ارزشمند استفاده کند و از مدیران و فرماندهان خوب استان استفاده کند و شاگردی کند و از اعضای شورای تامین استان بهره ببرد.

وی با بیان اینکه مرزبانی دستیار نیروی انتظامی و نیروی انتظامی کمک مرزبانی است و هر دو با هم عملیات ویژه پلیس را انجام می دهند، گفت: از ظرفیت ارزشمند بسیج نیز نباید غافل شد.

رادان اعلام کرد: این استان باید برای درنده ها، سارقان، سارقان و افرادی که به امنیت و آرامش مردم حمله می کنند خطرناک باشد و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

وی بیان کرد: به مردم استان قول می دهیم با حمایت شورای تامین، استاندار، قوه قضائیه، اداره اطلاعات، ارتش و سپاه و سایر ادارات، دغدغه های مردم یک به یک شناسایی شود و پاسخ های مناسب داده شود تا رضایت مردم تامین شود و در نتیجه رضایت خداوند، امنیت و آسایش مردم تامین و عزت نیروی انتظامی بالا رفته و اقتدار در راه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید