آزادسازی خرمشهر سند افتخار ملت ایران و تحقیر استکبار جهانی / تحریم ها نمونه خرمشهر است که پیروز خواهیم شد


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840601

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: استکبار جهانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به سوم هورداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان گفت: این روزهای مبارکی است که ملت بزرگ و نجیب ایران در دهه 60 شادمان شدند.

وی با بیان اینکه خرمشهر مدتی است به طور کامل در اشغال دشمن بود، خاطرنشان کرد: با تلاش رزمندگان اسلام، دشمن با ذلت و ذلت از شهر بیرون رانده شده بود و سایر نیروهای دشمن به اسارت رزمندگان غیور ایرانی درآمدند.

حجت الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر سند افتخار نظام اسلامی و رزمندگان مخلص اسلام و ایران و سند ذلت دشمن یعنی استکبار جهانی و لعنت صدام است، گفت: با توکل بر خدا و تحت امر نبوی با هدایت صلح موفق به انجام این نهضت الهی شدند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر سند سربلندی را در راس ملت ایران ایجاد کرده است و او نیز استکبار جهانی را درک می کند و همچنین باید بفهمد که ملت ایران از حقوق الهی و طبیعی خود دفاع کرده و خواهد کرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه امیدوارم دشمن ما را به خوبی بشناسد، گفت: ملت ایران همواره از حقوق خود دفاع کرده و برای احقاق حق خود از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: امیدواریم رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد و چون دشمن با ذلت از هرمشهر خارج می شود، با همه وام هایی که از ایران اسلامی گرفته مانند تحریم های سخت، عقب نشینی کند. ما می توانیم آزادانه و سرافراز کشورمان منتظر ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) باشیم.

حجت الاسلام بیگ محمدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پیش رو بودن خرمشهر گفت: ملت ایران الگوی کامل آیه شریفه هستند و از ما حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره خالصانه و خالصانه از میهن، وطن، عزت و کیان خود دفاع کرده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران به کسی ظلم نمی کند و به مال خود طمع ندارد، اما استکبار جهانی می داند و می داند که ملت ایران ما را خواهد گرفت. درست است و به درستی به آن دست خواهیم یافت، اما تسلیم نمی شویم.

دبیر جامعه روحانیت جنگ استان زنجان با بیان اینکه به دستور رهبر معظم انقلاب دوران زورگویی به پایان رسیده است، گفت: همه باید تابع قانون و منطق باشیم تا دنیا در آرامش زندگی کند. “

وی با بیان اینکه تحریم های سرکوبگرانه ای که علیه ما اعمال شد مشابه تحریم های خرمشهر بود که در دست دشمن بود، افزود: این تحریم ها را همانطور که تاکنون نقض کرده ایم شکست می دهیم و آزاد می کنیم.

حجت الاسلام بیگ محمدی با تاکید بر اینکه خداوند یاور و یاور ما و حضرت صاحب الزمان (عج) نیز رهنمون و استقامت ما خواهد بود، خاطرنشان کرد: سختی ها و مشکلات زیادی بر کشور ما تحمیل شده است، اما قطعاً لطف خداوند است. و یاری امام زمان (عج) موجب می شود. ما همچنان روی پای خود ایستاده ایم و مقاومت می کنیم و با تلاش نظامی ملت غیور ایران به مقاومت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: مشکلات و معضلات برای ما طبیعی شده است و علاوه بر تحمل این سختی ها، از حق خود نیز دفاع می کنیم و به وعده خدا با دشمنی که از سازش و همکاری با ما خشنود نیست برای پیروزی خواهیم جنگید. و عرصه‌ها. «تا اینجا ما متفاوت بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید