دشمن تلاش کرد با تحریم ایران را تحقیر و متوقف و فقیر کند/ ملت ایران اسیر امواج شوم دشمنان نخواهد شد.


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904686

فرمانده سپاه گفت: دشمن امروز با فقر تصویر شورش مواجه است و می خواهد جوانی را فریب دهد و با آتش زدن چند سطل زباله در خیابان این تصویر را به عنوان افتخار نشان می دهد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی بعدازظهر پنجشنبه در اجلاسیه حوزویان حمایت از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که در مسجد قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با تحریم و نهایت تلاش خود به دنبال تحقیر، توقف و فقیرکردن ایران است. هدف تسلیم شدن است ملت ایران با آنها مخالف بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن ماهیت و حقیقت اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را که مبتنی بر راه الهی بود و امام امت این مسیر را نشان داد، نتوانست ببیند.

وی گفت: دشمن می خواست جهان اسلام را مدرن کند و جهان اسلام را از جغرافیای سیاسی جهان خارج کند، به جنگ با خدا و رسول خدا رفت.

سردار سلامی افزود: پروژه دولت سازی دشمن در تمام مناطقی که در آن فعالیت می کرد از جمله عراق و افغانستان شکست خورده است و هنر انقلاب و اسلام بسیار سریع بود. ابتکار صحنه سیاسی را از آمریکا گرفت و در پادگان حبس کرد و این نقشه ای است که از منبع الهی و قرآن سرچشمه می گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در تمام این سال ها شکست برای دشمنان سخت بود و آمریکا بدون اینکه دستاورد خاصی داشته باشد باید هزینه های زیادی می کرد.

سردار سلامی تاکید کرد: آمریکا امروز زخمی و ضعیف، بدون هیچ نفوذ و قدرت سیاسی، ناظر حوادث است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان همه ذخایر استراتژیک قدرت، ثروت، اعتبار رسانه ای و سیاسی خود را به صحنه آوردند.

امروز دشمن با فقری از تصاویر صحنه های شورش مواجه است

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: امروز دشمن با فقر تصاویر صحنه های اغتشاشات مواجه است و سعی دارد جوانی را فریب دهد و با آتش زدن چند سطل زباله این عکس را افتخار نشان دهد. خیابان.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه در حال مرگ است و این فتنه یک نوزاد مرده را در آغوش آمریکا گذاشته است.

سردار سلامی گفت: در ابتدای اغتشاشات و اغتشاشات اخیر آمریکایی ها و اروپایی ها علناً وارد عمل نشدند، اما زمانی که شعله ناآرامی ها خاموش شد و صدای الله متعال بر صداهای شیطانی چیره شد، آمریکایی ها، آلمانی ها، فرانسوی ها. انگلیسی ها و سعودی ها دست به اقدام زدند و خواستند به طور مصنوعی فضای تنفسی برای ناآرامی ها فراهم کردند اما بیهوده بود و امروز با شکست آشکاری روبرو هستند.

ملت ایران اسیر امواج شوم دشمنان نخواهد شد

وی با بیان اینکه باید از ملت عزیز ایران تشکر کرد، افزود: ملت ایران به خوبی حیله دشمن را درک کردند و سنت الهی نیز ادامه یافت و ملت بار دیگر نشان داد که اسیر امواج شوم دشمنان نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آمریکا امروز می گوید می خواهد از فتنه حمایت کند در حالی که سال هاست با تحریم ملت را به جنگ کشانده است.

سردار سلامی با بیان اینکه رئیس جمهور سابق آمریکا همه مردم ایران را تروریست می داند، گفت: آمریکا اجازه نمی دهد دارو به دست بیماران ما برسد و تلاش کردند دانشگاه ها را تعطیل کنند که این به معنای توقف شتاب علمی است. کشوری که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند.

وی افزود: امروز جوانان ما در عرصه علمی، پژوهشی و نظامی و همچنین در حوزه فناوری های مختلف پیشرو کشور هستند و این چهره واقعی جوانان ملت ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به جوانانی که گوش به فرمان دشمن هستند، افزود: این گروه از جوانان باید بدانند چه کسی می خواهد معصومیت را از چهره دختران این سرزمین بگیرد و بگیرد. زنان سرزمین ما از عفت و عفت خود دور شوند.»

آمریکا یک روز با بمب اتم جنایت می کند، امروز با ابزار رسانه ای

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا در گذشته از بمب اتم استفاده کرده است، افزود: آمریکا همچنان با ابزار رسانه ای در صدد جنایت آفرینی و انحراف جوانان با تخلیه ارزش های اسلامی در جامعه است.

وی افزود: این جوانان نیز روزی حقیقت را خواهند فهمید و چهره واقعی دشمنان برایشان آشکار خواهد شد.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان در بین ملت ایران جایگاهی ندارند و ملت ایران زمان شناس، امام و یاران اربعین هستند و زنان این سرزمین از فاطمه زهرا(س) و فاطمه معصومه(س) الگو می گیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: زنان این ملت عزت دارند و مربیان شهدایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس از صاعقه شمشیر دشمن نترسیدند.

وی با اشاره به حضور گسترده طلاب حوزه علمیه قم در این راهپیمایی گفت: امروز علمای اسلام در صحنه حضور دارند و به دشمنان الهام و آگاه می کنند که ملت ایران به راه خود ادامه خواهد داد.

سردار سلامی تاکید کرد: به دشمنان هشدار می دهیم از دخالت در امور داخلی کشور خودداری کنند در غیر این صورت با آنها برخورد می شود.

فرمانده کل سپاه گفت: آل سعود باید به کاخ های شیشه ای خود پناه برد و اعصاب ملت ایران را به هم نریزد زیرا آل سعود بسیار آسیب پذیر است و امروز به رژیم صهیونیستی تکیه کرده اند. در حال فروپاشی

دیدگاهتان را بنویسید