امروز آنچه بینی دشمنان ما را به زمین مالیده است، بحث ولایت است/ تشویق به بی حجابی و بدحجابی از اقدامات شوم دشمنان اسلام است.


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886105

حجت الاسلام اکبر بیگلری گفت: امروز آنچه بینی دشمنان ما را به خاک مالیده است، امر ولایت است و این مایه رعب و وحشت آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام اکبر بیگلری امروز پنجشنبه در اجلاس سران تبلیغ که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) برای برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام و امر به معروف و نهی از منکر بود.

دادستان ویژه امور معنوی منطقه غرب کشور ظلم ستیزی در نهضت حسینی را یکی از عناصر مهم خواند و افزود: قیام امام حسین (ع) را قیام علیه بی عدالتی و ظلم و کمک به مظلوم می دانند. .

وی خاطرنشان کرد: اگر راه امام حسین (ع) را نرویم، حکومت ستمشاهی بر ملت‌ها مسلط می‌شود زیرا دشمنان در صدد ریشه‌کنی اسلام و دین هستند.

حجت الاسلام بیگلری گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی به رهبری ذخیره الهی و نایب امام زمان (عج) امام خمینی (ره) ادامه نهضت امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: امروز آنچه بینی دشمنان ما را به خاک مالیده است، امر ولایت است و این امر موجب ترس و وحشت آنان شده است.

دادستان ویژه امور معنوی منطقه غرب کشور تصریح کرد: دشمن در جنگ نابرابر تحمیلی با حمایت استکبار اما با درایت مردم و رهبری نبوغ امام خمینی(ره) با تمام قوا به میدان آمد. (ره)، تمام نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی که در جنگ سخت با ایران شکست خورده به جنگ نرم روی آورده است، اظهار داشت: امروز دشمن محتوای دینی و اعتقادات ما را هدف قرار داده است بنابراین یکی از خدمات اسلام انسان بیدار و مومن و فرهنگی ماست. او از امکانات دنیا استفاده می کند.

حجت الاسلام بیگلری در ادامه ترویج بی حجابی و بدحجابی را یکی از اقدامات شوم دشمنان اسلام برشمرد و اظهار داشت: امروزه بسیاری از حجاب ها و نحوه و ظاهر حجاب از طریق اینترنت الگوبرداری می شود. و فضای مجازی، که نیازمند کارهای فرهنگی است.

وی گفت: از آنجایی که حجاب زن سنگر و ارزش است، دشمن همواره سعی می کند از این جبهه وارد شود تا خانواده ها را متزلزل کند.

حجت الاسلام بیگلری خاطرنشان کرد: زمانی به مردم ایران می گفتند که توانایی انجام ساده ترین کارها را ندارید اما امروز جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها از جمله تسلیحات نظامی حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید