آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت می کند وجود یک ایران قدرتمند/با حمایت نیروی انتظامی در برابر دشمنان است


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902599

حجت الاسلام جهانشیری گفت: خشم امروز دشمن، حضور پیشروی های ایران در تمام عرصه های تاثیرگذار جهان است، آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت می کند قدرتمند بودن ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتوار در گفتگو با صبح طوس؛ وی گفت: حفظ امنیت و آرامش کشور کار بسیار سختی است، نیروی انتظامی ایران 43 سال است که با قدرت و اقتدار امنیت کشور را حفظ و حراست کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین جهاشیری در ادامه به خشم دشمن از پیشرفت ایران در همه عرصه های تاثیرگذار جهان اشاره کرد و گفت: آنچه امروز دشمنان ما را ناراحت می کند وجود ایران قدرتمند است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد مشکل در کشور ما هستند، افزود: پلیس و سایر نیروهای مسلح ما با اقتدار و اقتدار امنیت و آرامش را در جامعه نگهبانی می کنند.

امام جمعه رشتخوار ادامه داد: پلیس های عزیز 43 سال است که از امنیت و آرامش این کشور حفاظت و حراست کرده اند.

نماینده ولی فقیه در این شهرستان گفت: حفاظت از امنیت کشوری که دشمنان آن زیاد هستند و برای رسیدن به اهداف خود دست از هیچ کاری نمی کشند بسیار سخت است و به مکانی امن در جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر پلیس عزیز و سایر نیروهای مسلح نبود امنیت کشور دچار مشکل می شد، افزود: از تمامی پلیس های زحمتکش و دلاوری که برای امنیت و آرامش این ملت تلاش می کنند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام جهانشیری در پایان با بیان اینکه فرجا بسیار مقتدرانه وارد میدان اغتشاشات اخیر شد، خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی در این اغتشاشات با اغتشاشگران برخورد قاطع کردند و شهدای زیادی را برای برقراری امنیت و آرامش تقدیم کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید