توضیحات جانشین فرماندهی انتظامی استان در خصوص حادثه شب گذشته / تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884007

جانشین فرمانده انتظامی استان از مرگ سه سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405 بر اثر برخورد با اتوبوس در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی صبح زاگرس، سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری عبداللهی شهرستان گچساران ساعت 1 بامداد هنگام گشت زنی در حوزه امنیتی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند. ماشین و این دستور را متوقف کرد.

اکبری با اشاره به اینکه راننده خوردو با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری شد، اظهار داشت: یکی از سرنشینان خودرو در جاده به سمت خودروی ماموران تیراندازی کرد. مجبور شدند از خوردن دست بکشند.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: راننده خوردو با وجود اینکه لاستیک خوردو پس از طی مسافت طولانی به دلیل بی توجهی به اتوبوس مسافربری که از مسیر در حال حرکت بود، پنچر شده بود، پس از اصابت گلوله به لاستیک، اقدام به فرار کرد. کشور دهدشت. استان بوشهر حرکت کرد و با هم برخورد کرد و هر دو آتش گرفتند.

وی با بیان اینکه 3 سرنشین پژو 405 در دم جان باختند، گفت: خوشبختانه همه سرنشینان اتوبوس بدون مصدومیت از اتوبوس خارج شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از صحنه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چند فشنگ متعلق به سرنشینان خودرو پژو 405 کشف و ضبط کردند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد. دستور کار در پلیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید