اعطای رضایت مدیریت از نیروی انتظامی مدال افتخار افسران نیروی انتظامی/ فرمانده انتظامی استان زنجان


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843177

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان؛

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز فرماندهی نیروی انتظامی در سطح قابل قبولی برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بهترین مدال برای افسران نیروی انتظامی رضایت رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه فرماندهی انتظامی است، گفت: اعتماد عمومی به پلیس افزایش یافته و مردم قدردان زحمات پلیس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز فرماندهی نیروی انتظامی در سطح قابل قبولی برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بهترین مدال برای افسران نیروی انتظامی رضایت رهبری است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رهبری نیروی انتظامی را رکن امنیت و شایسته حقوق ماموران نیروی انتظامی معرفی می کنند.

سردار رحیم جهانبخش در ادامه این نشست با بیان اینکه در کمتر از چهار سال گذشته 12 هزار و 500 سارق در زنجان دستگیر شدند، افزود: در مدت خدمتم در زنجان 3 هزار و 800 قاچاقچی و تخریب کننده اقتصادی در استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 780 میلیارد حجم سرقتی و قاچاق در زنجان کشف شد، گفت: 17 هزار و 200 معتاد و خرده فروش دستگیر و 5 تن مواد مخدر در زنجان کشف شد.

فرمانده سابق انتظامی استان زنجان با بیان اینکه 322 شرور و اراذل و اوباش در استان زنجان دستگیر شدند، افزود: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در روز اول همه اراذل و اوباش از ترس پلیس از استان متواری می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه 1700 مجرم سایبری در قالب 62 باند استانی، کشوری و بین المللی کشف و دستگیر شدند، گفت: مردم از برکت این انقلاب هستند و ما در خدمت مردم هستیم.

سردار جهانبخش با بیان اینکه 81 درصد مردم در کنار پلیس احساس امنیت می کنند و پلیس را دوست دارند، افزود: جرایم فرماندهی انتظامی استان زنجان 70 درصد کاهش یافته است.

در پایان این مراسم از زحمات سردار رحیم جهانبخش تقدیر و سردار محمد ترککی به عنوان فرمانده انتظامی استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید