رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مطرح کرد؛ ثبت 600 تخلف از نانوایی های زنجان / 7400 مورد بازرسی از نانوایی های استان زنجان


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842548

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مطرح کرد؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ژجیانگ گفت: از آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان زنجان، 7400 بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده، 600 مورد تخلف ثبت و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; روحاله حسنی در بخش اخبار شبکه اشراق استان زنجان با اشاره به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در 90 درصد نانوایی های استان زنجان، گفت: از هزار و 600 نانوایی در استان زنجان، اکثر آنها در سال 2018 به این دستگاه مجهز هستند. در روزهای آینده نانوایی های باقیمانده مجهز به دستگاه کارتخوان جدید خواهند بود.

وی با بیان اینکه کارتخوان های هوشمند جدید دو کارکرد دارند، افزود: این دستگاه ها به نرم افزار پردازش داده متصل می شوند که تعداد نان ها، زمان شروع و پایان نانوایی را تعیین می کند. و خریدار فقط تعداد نان ها را در دستگاه وارد می کند و این نیز به نظارت کمک می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از نانوایی های استان رصد می شوند، گفت: از آغاز طرح مردمی سازی یارانه ها تاکنون 7400 نانوایی بازرسی و 600 مورد تخلف ثبت و گزارش شده است.

وی گفت: تخلفات نانوایی ها معمولاً گران فروشی، کم فروشی، عدم پخت نان، مشکلات بهداشتی و تعطیلی غیرمجاز است که هر کدام بر اساس تخلف مجازات می شوند.

حسنی با تاکید بر اینکه قیمت نان گران نشده است، گفت: اما برخی نانوایی ها قیمت نان را بالا برده و بیش از نرخ مصوب مردم می گیرند.

وی با بیان اینکه خرید نان از دستگاه های هوشمند جدید با تمام کارت های بانکی امکان پذیر است، گفت: قیمت آرد نانوایان در حال حاضر تغییری نکرده است اما پس از نصب کارت خوان جدید در تمامی نانوایی های استان، قیمت آرد به فروش رسید. برای نانوایی ها تغییر می کند تعداد نان فروخته شده و یارانه آرد به حساب نانوا واریز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید