در بازرسی مجتمع از صنوف شیروان 30 مورد تخلف به ثبت رسید


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837818

عبدالله گلی گفت: در اجرای طرح ملی بازرسی جامع اصناف، 138 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام و 30 مورد تخلف گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله گلی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان، در خصوص جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح بازرسی کل اصناف، 138 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شد که منجر به 30 مورد تخلف شد. 8 گرانی در خصوص ماکارونی و روغن 14 مورد عدم درج قیمت، 6 مورد عدم ارائه فاکتور و دو مورد احتکار کشف شد.

گلی افزود: با توجه به اشتعال کاذب قیمت کالاها به ویژه کره و ماکارونی، بازرسی از کالاهای اساسی با همکاری اداره صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات، اصناف و بهداشت در قالب 8 تیم 20 نفره انجام شد. سفارش داده شده است. برای بازدید از میوه فروشی ها.”، کلاس ها و خدمات ارائه می شود.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی افراد سوء استفاده کننده کالا را در انبارهای نامعلوم خود نگهداری می کنند تا در زمان معینی با قیمت بالاتری به مصرف کننده بفروشند در حالی که فروش کالا باید بر اساس قیمت درج شده روی کالا باشد و در غیر این صورت. تخلف محسوب می شود.

عضو شورای آرد و نان شیروان گفت: از شهروندان دعوت به همکاری و گزارش تخلف با جذب 124 در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

وی افزود: همچنین در اجرای این طرح دو مورد نگهداری کالاهای مربوط به روغن و ماکارونی کشف و دو متخلف نیز شناسایی شدند که پس از تکمیل مدارک به مراجع قضایی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید