کسب 4 مدال توسط تکواندوکاران استان زنجان در لیگ برتر پومسه / 2 مدال از استان زنجان به دلیل نبود اسپانسر به اصفهان رسید.


ساعت: 16:24
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880883

کمبود اسپانسر وجود داشت و ورزشکاران استان زنجان در لیگ برتر پومسه باعث شدند تا دو مدال از ورزشکاران استان زنجان به استان اصفهان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; تکواندوکاران زنجانی که از پرافتخارترین ورزشکاران زنجانی هستند، این بار با دست خالی و بدون اسپانسر در تیم استانی دیگر به میدان رفتند.

نبود اسپانسر و تعداد کم ورزشکاران استان زنجان در لیگ برتر پومسه باعث شد دو مدال از ورزشکاران استان زنجان به استان اصفهان برسد.

علی سپهری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در لیگ برتر پومسه ایران اظهار داشت: چهار بانوی ورزشکار استان زنجان در این رویداد ورزشی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بانوان رزاقی، حسنی، شکوری و زینلی با هدایت مدهنی در این رویداد ورزشی حضور یافتند، گفت: با توجه به نبود اسپانسر و عدم حضور ورزشکاران زنجانی در این رویداد ورزشی، ورزشکاران استان زنجان در قالب تیم اصفهان در این مسابقات حضور دارد

رئیس شورای تکواندو استان زنجان، رزاقی در این رشته ورزشی به مدال نقره دست یافت و ادامه داد: سه مدال برنز توسط ورزشکاران زنجانی به دست آمد.

وی با بیان اینکه دو مدال طلا و برنز توسط ورزشکاران زنجانی به صورت تیمی کسب شد، گفت: این مدال ها برای استان اصفهان در نظر گرفته شده است زیرا ورزشکاران زنجانی با تیم استان اصفهان در این رویداد ورزشی شرکت کردند.

سپهری با اشاره به کسب 4 مدال در این ماده به نمایندگی از استان زنجان افزود: در این رویداد ورزشی یک مدال نقره و 3 مدال برنز به نمایندگی از استان زنجان کسب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید