اختصاص 30 درصد نیروی انتظامی استان زنجان به پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروزی


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816172

در جلسه کمیته تصادفات جاده ای و ایمنی راه های منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جانشین فرمانده کل ارتش زنجان گفت: بیش از 30 درصد ستاد پلیس راهور را تخصیص داده ایم، اما علاوه بر آن باید اقداماتی مانند رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گیرد که بیشترین تردد در بزرگراه ها و جاده های قدیم تهران و جاده های قدیم تهران است. ابهر انتظار می رود.«هدبند همدانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ایرج هانی پور امروز در جلسه مشترک کمیسیون مدیریت سوانح و ایمنی راه ها و حمل و نقل استان زنجان اظهار داشت: مواردی که در مسیریابی و کاهش تصادفات تاثیر زیادی دارند بی فایده هستند بنابراین پیش بینی می شود اعتبارات تصادفات افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا 24 اسفند کل تصادفات داخل و خارج استان 3 درصد کاهش داشته است.

هانی پور با اشاره به آمارهای مختلف از تصادفات، جرحی و فوتی های درون و برون شهری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، افزود: بیش از 50 درصد مجروحان تصادفات در مسیر رفت و آمد به بیمارستان جان خود را از دست می دهند. “

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در ایام نوروز سه هدف را دنبال می کنم، گفت: کاهش تصادفات، برخورد قاطعانه با افراد حل کننده حادثه و افزایش رضایتمندی با حضور پلیس و تیم های امدادی از جمله این اهداف است.

وی گفت: بیش از 30 درصد ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی را به خود اختصاص داده ایم اما علاوه بر آن اقداماتی مانند رفع نقاط حادثه خیز باید در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه بیشترین ترافیک در بزرگراه و تهران قدیم و جاده ابهر – کدبند خواهد بود. در همدان.»

هانی پور گفت: بیشترین فراوانی تصادفات در 11 ماه سال جاری در محور زنجان – قزوین با 1086 تصادف در سال گذشته 1040 تصادف بوده و محور ابهر – هدبنده، زنجان – تبریز و زنجان – میانه در رده های زیر قرار دارند. . دارند.


* هر 100 کیلومتر پایگاه 6 تا 7 اورژانس در جاده های استان زنجان مستقر است.

عسگر جعفری روحی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان نیز در این نشست گفت: شاخصی به عنوان استاندارد جهانی برای مرگ و میر تصادفات وجود دارد که به آن پاس می گویند که برای هر فرد تصادفی در نظر گرفته می شود.

وی گفت: G، a و p به معنای سطح هوشیاری، سن و فشار خون است.

جعفری روحی با بیان اینکه تعداد فوتی ها بر اساس این استاندارد در استان زنجان با میانگین جهانی و کشوری برابر است، گفت: بسیاری از مرگ و میرها به دلیل شدت جراحات اجتناب ناپذیر است و حتی اگر بیمارستان در محل حادثه باشد، وجود دارد. هنوز اثر دارد.خیر، زیرا شدت جراحات بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه توزیع پایگاه های اورژانس استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: استان زنجان دارای 60 پایگاه زمینی، یک پایگاه هوایی و 22 پایگاه شهرستانی است که در هر 100 کیلومتر بین 6 تا 7 پایگاه در جاده ها مستقر هستند و این در حالی است که ملی. میانگین در هر 40 کیلومتر یک پایه است این نرخ در استان زنجان در هر 16 کیلومتر یک پایه است.

سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، آزادی مصدومان این حادثه را برعهده این جمعیت دانست و گفت: با وجود اورژانس و مکاتبات فراوان، پراکندگی پایگاه های هلال احمر راضی کننده نیست. و پیگیری، اما مثمر ثمر نبود.»

وی افزود: 11 پایگاه هلال احمر در استان وجود دارد که 4 پایگاه آن در بزرگراه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید