سطح تمامی راه های استان کرمانشاه لغزنده است/ حضور 70 تیم گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی شب گذشته

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801591

کیخسرو دستغیب گفت: بارندگی در استان کرمانشاه متوقف شده است، اما به دلیل یخبندان گسترده در استان، تمامی محورها لغزنده بوده و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: در حال حاضر هیچ یک از محورهای اصلی مواصلاتی استان کرمانشاه مسدود نیست. اما به دلیل بارش برف تعدادی از راه های روستایی مسدود شده و عملیات بازگشایی در حال انجام است.

وی افزود: بارندگی ها در کرمانشاه قطع شده است اما به دلیل یخبندان گسترده در استان تمامی محورها لغزنده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

دستغیب از امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در جاده های استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: 70 تیم گشت پلیس راه به صورت شبانه روزی در مراکز مواصلاتی استان حضور دارند و به استان های همجوار خود خدمات امدادی و ترافیکی ارائه می کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ناشی از یخبندان مردم از تردد در محورهای مواصلاتی تا عادی شدن وضعیت خودداری کنند.

دستغیب بیان کرد: رانندگان در صورت اجبار به تردد خودروهای خود را از نظر نقص فنی رصد کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را بپوشند زیرا نیاز به استفاده از آن دارند.

وی افزود: همچنین لازم است رانندگان از سرعت و شتاب و ارتکاب تخلف در مسیر به دلیل کندی تردد و همچنین رانندگی با آرامش و تمرکز و داشتن سفری ایمن به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی خودداری کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید