فعال سازی 100 تیم گشتی پلیس راه در کرمانشاه در ایام اربعین


ساعت: 15:56
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895380

کیخسرو دستغیب گفت: بیش از صد تیم گشت خودرویی و پیاده پلیس راه استان کرمانشاه در حال ارائه خدمات مورد نیاز زائران اربعین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کی خسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: در راستای اجرای پیاده روی اربعین و افزایش تدریجی حجم تردد، هماهنگی های لازم از سوی پلیس راهور و برنامه ریزی در جلسات استانی و کشوری انجام شده است.

وی در راستای ارائه بهترین خدمات به زائرین از جذب نیروهای کمکی از پلیس راهنمایی و رانندگی برخی استان های کرمانشاه برای تقویت نیروی انسانی و تجهیزات خودرو خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون شاهد حضور پررنگ تر نیروهای پلیس راه در جاده های استان کرمانشاه هستیم و خدمات کنترل ترافیک توسط آنها ارائه می شود.

داسغیب گفت: بیش از 100 تیم گشت پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر نظارت بر تردد در شبانه روز خدمات مورد نیاز بازدیدکنندگان را ارائه می کنند.

وی افزود: حجم تردد از مراکز مواصلاتی استان کرمانشاه به ویژه مبادی ورودی شامل کنگاور، اسلام آباد غرب و حمیل افزایش یافته و هم اکنون بیشترین حجم تردد در کنگاور به سمت مرکز استان متمرکز شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه پرتردد است اما با حضور اورژانس و نیروهای پلیس ترافیک روان است.

دستغیب تصریح کرد: با وجود اینکه زمان ارائه خدمات به زائران اربعین تا اول مهرماه اعلام شده است، اما در صورت ادامه سفر تا بازگشت زائران اربعین، نیروی انتظامی در آماده باش کامل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید