توافقات ویژه پلیس راه زنجان در راستای مبارزه با عوامل دزدی در ایام نوروز / افزایش 30 درصدی ظرفیت پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان در تعطیلات نوروزی


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816703

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جرم سرقت جرمی است که مردم را نگران می کند، گفت: در این زمینه اقدامات ویژه ای برای برخورد با عوامل تشکیل دهنده سرقت انجام داده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه پلیس اولویت های ویژه ای را برای ایام نوروز در نظر گرفته است، گفت: یکی از اولویت های پلیس پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با بیان اینکه جرم سرقت جرمی است که افراد را نگران می کند و می تواند امنیت روانی افراد جامعه را مختل کند، افزود: در این زمینه اقدامات ویژه ای برای برخورد با عوامل تشکیل دهنده سرقت انجام داده ایم.

فرمانده انتظامی استان زنجان عوامل این سرقت را بیشتر معتادان متجاهر و سارقان حرفه ای عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضایی به سارقان حرفه ای زندان ها در ایام نوروز مرخصی داده نمی شود.

وی گفت: با هماهنگی کمپ های استانی در ایام نوروز دو برابر ظرفیت عادی ایجاد شده و معتادان متجاهر از شهرستان ها جمع آوری می شوند.

سردار جهانبخش افزود: گشت های انتظامی به همراه عوامل بسیج در قالب گشت های ترکیبی رضوی در سطح شهرستان حضور خواهند داشت و از سرقت و جرم جلوگیری می کنند.

وی اولویت بعدی پلیس در ایام نوروز را مشکلات ترافیکی و پیشگیری از تصادفات به ویژه حوادث فوتی دانست و خاطرنشان کرد: این امر از جمله سخنان مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و پیامی ملی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده ای علاوه بر ظرفیت 100 درصدی پلیس راهور، 30 درصد نیز از نظر نیروی انسانی و تجهیزات پلیسی به ظرفیت پلیس راه اضافه شده است. از حوادث جلوگیری کنیم تا بتوانیم کارهای مفیدی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید