پلیس راهنمایی و رانندگی اتوبوس شهری ماهدشت را از رشت مسدود کرد/شکایت مردم; از دزدی وسایل پارک گرفته تا سگ های ولگرد


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897721

موسوی شهردار ماهدشت گفت: متاسفانه اخیرا پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت هایی را اعمال کرده و با اعلام اینکه در صلاحیت پلیس راهنمایی و رانندگی است از تردد اتوبوس ها در سطح شهر جلوگیری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی موسوی شهردار ماهدشت در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: متاسفانه در سال های اخیر نه تنها در پارک امام رضا (ع) بلکه در سایر پارک های ماهدشت سرقت لوازم ورزشی اتفاق افتاده است.

موسوی با اشاره به اینکه برای پارک ها نگهبان تعیین کرده ایم و در حال تجهیز آنها هستیم، به مشکل تردد اتوبوس های ماهدشت در رشته پرداخت و گلایه مردم را روشن کرد.

وی گفت: متاسفانه پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت های جدیدی را اعمال کرده و با اعلام این که حوزه راهنمایی و رانندگی مانع از تردد اتوبوس ها در سطح شهر شده است، پیگیر رفع این محدودیت هستیم و تقصیر مردم نیست.

موسوی تصریح کرد: متاسفانه شهرک پیام با کمبود مواجه است و داروخانه و دبیرستان ندارد و فاقد امکانات رفاهی لازم است. زمینی که بتوانیم در آن مجتمع تجاری یا داروخانه بسازیم به ما تحویل داده نشده است.

شهردار ماهدشت در خاتمه با اشاره به مشکل سگ های ولگرد در این منطقه خاطرنشان کرد: بیشتر سگ های ساکن در شهرهای اقماری البرز به مسکن مهر ماهدشت متصل هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید