آمادگی شهرداری تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر برای فصل بارندگی


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912337

شهرداری تهران و پلیس راهور در مانور مشترک طرح زمستانی آمادگی خود را برای فصل بارندگی اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در طرح زمستانی مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، رئیس ترافیک تهران بزرگ و شهرداران برگزار شد، گفت: مناطق: «از سه ماه گذشته اقدامات لازم برای فصل بارندگی در مناطق شهرداری تهران انجام شده است. 13 هزار کارگر برف روبی جاده ها و 16 هزار کارگر برف روبی پارک ها و درختان به همراه حریمبان و ماموران مدیریت پسماند در آماده باش کامل بودند.

وی ادامه داد: بیش از 40 هزار نفر در این حوزه همکاری می کنند و با همکاری هایی که با پلیس راهنمایی و رانندگی داریم همه تلاش می کنند تا مشکلی به مردم تهران تحمیل نشود. سال گذشته بیش از 10 مورد بارندگی شدید در مناطق شمالی تهران رخ داد که با مساعدت پلیس راه مدیریت شد.

عزیزی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که در گذشته در شهرداری با آن برخورد کردیم، بحث تجهیزات تخصصی بود که در اختیار پیمانکاران قرار گرفت. اما امروزه مالکیت ماشین آلات با شهرداری است و بیش از 80 درصد از این ماشین آلات نوسازی شده است و به این ترتیب قدرت کسب و کارهای محلی را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: با همکاری ارزنده بیش از 13 هزار کارگر به همراه 2 هزار و 86 دستگاه برای فصل بارندگی آماده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید