هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات همکاری کردند


ساعت: 16:02
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920489

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص امدادرسانی در جاده های کشور و برنامه ریزی و هم افزایی برای پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات در ایام نوروز با یکدیگر دیدار و به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و رئیس جمعیت هلال احمر امروز در خصوص امدادرسانی در جاده های کشور و همچنین برنامه ریزی و همکاری برای پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات در ایام نوروز با یکدیگر دیدار و به تبادل نظر پرداختند.

سردار هادیان فر در این نشست از حضور پررنگ تیم های امداد و نجات هلال احمر در جاده ها قدردانی کرد و گفت: در سال های اخیر و امسال طرح های امدادی هلال احمر باعث افزایش حضور نیروهای عملیاتی از این جمعیت در جاده ها و این افزایش شده است. در ایام خاص مانند عید نوروز نشان از درایت و مسئولیت هلال احمر است.

رئیس پلیس راهور افزود: بارها حضور به موقع هلال احمر را دیده ام. نمونه بارز آن عملیات اربعین بود که در همه جا در محورهای مواصلاتی غرب کشور دیدم و تأثیر حضورشان مشهود بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه تاکید کرد: با همکاری و هم افزایی دستگاه های مسئول می توانیم علاوه بر فرهنگ سازی پیشگیری از حوادث، در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان نیز موثر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به کاهش تصادفات و تلفات است اما امدادگران هلال احمر شبانه روز در پایگاه های امدادی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید