طرح راهنمایی و رانندگی نوروزی پلیس راه استان زنجان از پایان اسفندماه اجرا می شود/ افزایش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در زنجان


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812149

جانشین پلیس راه زنجان با اشاره به اجرای طرح ترافیک نوروزی پلیس زنجان از اواخر اسفندماه گفت: نیروهای پلیس راه در آمادگی کامل برای اجرای طرح ترافیک در نوروز هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مینهانی در گفت و گو با خبرنگار مجرسا; وی با اشاره به طرح ترافیک نوروزی از سال 1401 گفت: طرح ترافیک در نوروز پلیس راهنمایی و رانندگی طبق سنوات گذشته از 26 و 25 اسفندماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به واکسیناسیون ها امکان کاهش محدودیت های عروق کرونر وجود دارد، افزود: پیش بینی می شود نسبت به دو سال گذشته شاهد افزایش سفر و تردد در مراکز مواصلاتی استان باشیم.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان با بیان اینکه هماهنگی با سایر ارگان های دخیل در این حرکت در حال انجام است، تصریح کرد: نیروهای پلیس راه برای کنترل تخلفات جاده ای برای جلوگیری از تصادف در حین اجرای طرح نورزی آماده باش خواهند بود.

مینهانی با اشاره به آمار تصادفات جاده ای در ده ماهه نخست سال ادامه داد: تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال 1399 25 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار پزشکی قانونی با افزایش 25 درصدی فوتی های تصادفات جاده ای، تعداد فوتی ها از 190 نفر در ده ماهه سال گذشته به 237 نفر در هزار و 400 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید