تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921716

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات طرح پلیس و ترافیک به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محمد رزاقی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز و به همین مناسبت مراسمی در مصلی تهران برگزار می شود. از ساعت 14:00 پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اقدامات ویژه ای را در خیابان های اطراف انجام می دهد تا بتوانیم این مراسم را از نظر ترافیکی به خوبی مدیریت کنیم

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همکاران از ساعت 10 صبح در محورهای حاشیه ای مصلی مستقر شده اند و این محورها تحت کنترل ترافیک است و از ساعت 12 توقف و پارک خودرو در برخی محورها ممنوع است. .

وی بیان کرد: پارک در مسیر خیابان قنبرزاده در جهت شمال و جنوب، در امتداد خیابان پاکستان و در امتداد خیابان بهشتی از محدوده سهروردی به سمت غرب ممنوع است و در صورت وجود دستگاه پارکینگ توسط یک دستگاه پارکینگ به پارکینگ منتقل می شود. جرثقیل

رزاقی خاطرنشان کرد: قاعدتا محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت اما در صورت نیاز به محدودیت، بزرگراه شهید سلیمانی از ساعت 13 به بعد در ورودی خیابان قنبرزاده از غرب به شرق و از سمت چهارراه سهروردی از شرق به غرب خیابان بهشتی مسدود می شود. مسدود می شود و از خیابان مطهری تا خیابان بهشتی محدودیت تردد خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید