لزوم انجام تمهیدات و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات وارده در تمامی بنادر و سواحل هرمزگان / صدور اخطاریه نسبت به تراز آب دریای سرخ در هرمزگان

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801914

مدیرکل مدیریت بحران استان اعلام کرد؛

حسن زاده از صدور هشدار تراز دریای سرخ به دلیل فعالیت سامانه قوی طوفان و طوفان دریایی از پنجشنبه 30 دی ماه تا پایان جمعه اول بهمن ماه در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: نتایج نقشه های هواشناسی طی روزهای آینده حاکی از تشدید طوفان شدید و طوفان در تمامی آب های جنوب استان است. کشور. کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه طوفان شدید و طوفان دریایی از بعدازظهر پنجشنبه 30 دی ماه تا پایان اولین جمعه بهمن ماه فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: این سامانه در نواحی ساحلی، طوفان شدید شمال غربی-جنوب غربی با سرعت نزدیک به 70 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج در محدوده سه متر و در مناطق دریایی گاهی تا 100 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بیش از چهار متر به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، آسیب به تاسیسات ساحلی و بندری، احتمال غرق شدن شناورهای سبک و سبک سنگین، آسیب به قفس ماهی و تورهای ماهیگیری و بالا آمدن آب در نزدیکی سواحل در ساعات مد از جمله مواردی است که پیامدهای خطرناک این سامانه در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و تمامی مناطق دریایی، ساحلی و به ویژه فراساحلی استان هرمزگان.
حسن زاده، بر لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات وارده در تمامی بنادر و سواحل استان هرمزگان، اتخاذ تدابیر و تدابیر لازم توسط تمامی فعالان دریانوردی برای جلوگیری از خسارت، ممنوعیت کلیه ترددهای دریایی، سبک و مسافری. و کشتی های تجاری و کلیه فعالیت های تفریحی و شنا، تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید