وضعیت ناپایدار جوی و دریا در هرمزگان ادامه دارد/ تمهیدات لازم در تمامی بنادر استان اندیشیده شود.


ساعت: 09:46
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885755

سیسی پور با بیان اینکه فعالیت بارشی سامانه موسمی در استان ادامه خواهد داشت، گفت: تا ساعاتی دیگر در مناطق غربی استان و مناطق دریایی بارش باران، رعد و برق و رعد و برق و تقویت وزش باد و از بعدازظهر تا بعدازظهر بارش های کوتاه مدت در منطقه باران و رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرضیه سیسی پور کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه فعالیت بارشی سامانه موسمی در استان ادامه دارد، گفت: تا ساعاتی دیگر در نواحی غربی رگبار باران، رعد و برق و رعد و برق رخ می دهد. استان و نواحی دریا و افزایش وزش باد و از بعدازظهر تا عصر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در استان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان افزود: به دلیل طغیان فصلی توصیه می شود از ماندن در حریم رودخانه ها خودداری شود.
سیسی پور با بیان اینکه به دلیل وزش باد شدید جنوب شرقی، شرایط برای تردد دریایی مساعد نخواهد بود و اختلالاتی در تردد دریایی پیش بینی می شود، اظهار داشت: در حالی که دریا مواج است، بارش های سیل آسا در مناطق دریایی استان نیز ادامه دارد. لذا توصیه می شود از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در تمامی بنادر استان انجام شود.
وی یادآور شد: تا روز جمعه با توجه به تاثیر سامانه موسمی اقدامات لازم در اکثر نقاط استان انجام می شود، اوایل هفته آینده ضمن کاهش دامنه فعالیت بارشی سامانه، بارش ها در استان ادامه دارد. مناطق بالاتر استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید