تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران از اربعین حسینی اندیشیده شده است


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889848

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فریبرز کرمی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه ها، محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین حسینی آماده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: برنامه ریزی و عملیات تامین و ارتقای سطح ایمنی محورهای منتهی به پایانه مرزی خسروی به منظور آمادگی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) انجام شد.

وی از اتمام 19 کیلومتر تعمیر و نوسازی، نصب نیوجرسی به طول 10 کیلومتر و نصب بیش از 26 هزار گلگیر در نرده های محور بزرگراه کربلا خبر داد.

کرمی با بیان اینکه با کمک مصالح موجود در محورهای مواصلاتی برنامه ریزی لازم برای احداث شانه و پارکینگ انجام شد، تصریح کرد: عملیات افزایش حریم جاده در قسمت وسیعی از محورها انجام شد. در بزرگراه کربلا و جاهایی که احتمال توقف خودروها وجود دارد، ایجاد پارکینگ نیز در آنجا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تکمیل 775 کیلومتر خط کشی راه های سرد و گرم خبر داد و گفت: همچنین در مسیر تردد زائران اربعین حسینی یک هزار و 822 تابلو هشدار، پلیس و راهداری نصب شده است. .

کرمی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت زائران اربعین حسینی 59 تقاطع شامل چهارراه پل چهار به پتروشیمی، محور بیستون به کرمانشاه، تقاطع جاده قدیم با اعمال خط کشی دو قسمتی، نصب بطری، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی افتتاح شده است. ، از جمله این اقدامات است.

وی افزود: اکیپ های اداره حراست در حال به روز رسانی سیستم روشنایی، رفع قطعی برق محور و نصب روشنایی جدید در تونل ها و نقاط حادثه خیز محور زائران اربعین هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 175 چراغ چشمک زن در محور بزرگراه کربلا تعمیر و 27 کیلومتر کابل خودنگهدار نیز نصب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید