در خصوص بلیط زائران اربعین حسینی تدابیر لازم اندیشیده شود


ساعت: 08:35
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895164

یکی از اعضای کمیسیون کار مجلس گفت: کمیسیون کار مجلس جلساتی را در خصوص نرخ بلیت هواپیما و اتوبوس و سایر تمهیدات حمل و نقل این ایام برگزار کرده است و تقریباً با دستگاه های اجرایی هماهنگی هایی برای تسهیل تردد زائران در این مدت صورت گرفته است. روز در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران در خصوص اقدامات پیش بینی شده برای تردد زائران اربعین حسینی و اقدامات نظارتی کمیسیون عمران گفت: پیاده روی اربعین برای ما ایرانیان یک سفر معنوی مهم و ارزشمند است. اکنون همه دولتمردان از بالاترین سطح تا پایین ترین سطح در تلاش هستند تا تدابیر و تدابیری بیندیشند تا ایثارگران اربعین حسینی با کمترین سختی در این راهپیمایی شرکت کنند.

این عضو کمیسیون شهروندی همچنین گفت: کمیسیون عمران مجلس نیز جلساتی در این زمینه برگزار کرده و در خصوص قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس و سایر اقدامات در حوزه حمل و نقل برای این ایام بحث و بررسی شده است. تقریبا هماهنگی با سازمان انجام شده است.تدابیر اجرایی برای تسهیل در تردد زائران در این ایام اندیشیده شده است. کمیسیون ساختمان به نمایندگی از مردم در این زمینه نظارت بالایی دارد و نیازهای مردم را رصد می کند.

نماینده مردم بهشهر در شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون حمل و نقل کمیسیون ساختمان مجلس از جنبه نظارتی خود استفاده خواهد کرد و قطعا با هرگونه تخلف در زمینه بلیت فروشی اعم از هواپیما یا سایر وسایل برخورد خواهد کرد. حمل و نقل

دیدگاهتان را بنویسید