به روز رسانی اطلاعات مسئولان مبارزه با دوپینگ ضروری است/ تدابیر لازم برای اطلاع رسانی به جامعه ورزش اندیشیده شود


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808194

آسیب اصلی ورزش در کشور ما عدم آگاهی و ناآگاهی از قوانین است

رئیس شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از برگزاری دوره آموزشی و بازآموزی در فرآیند نمونه گیری کنترل دوپینگ تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی کشور در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دوپینگ توجه کشور ما به ورزش است، در مورد قوانین ضد دوپینگ اطلاعات کمی وجود دارد و در این راستا برگزاری دوره های آموزشی با هدف افزایش آگاهی بسیار مفید است.

وی با تقدیر از زحمات تیم ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و موفقیت های کسب شده در این ستاد، افزود: لازم است تدابیر لازم برای اطلاع رسانی به جامعه ورزش و تمامی روسای فدراسیون ها، مربیان، تیم های ملی و همه اندیشیده شود. اطلاع رسانی ورزشکاران.«آنها در این زمینه جامع و کاملی دارند.

وی با قدردانی از تلاش‌های نادو دبیرکل ایران در نوروز، خاطرنشان کرد: با طرح نوروزی، اخیراً بیش از 850 نفر از والدین تکواندوکاران کلیدی در چند برنامه آموزشی تحت آموزش قرار گرفتند که این اقدام بسیار ارزشمندی بود زیرا خانواده‌ها را از خطرات آگاه کرد. “دوپینگ بسیار موثر است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در انتظار روزهای پاک تری برای ورزش کشورمان باشیم.

پیش از سخنان محمد پولادگر، گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ایران نادو گزارشی از روند این دوره آموزشی ارائه کرد و گفت: از آنها تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در آینده نزدیک دوره های آموزشی مشابهی برای تمامی روسای فدراسیون های ورزشی و کمیسیون های پزشکی آنها برگزار خواهد شد.
در این مراسم در افتتاحیه سایت جدید ستاد مبارزه با دوپینگ کشور به قبول شدگان در آزمون نهایی گواهی شرکت در دوره اعطا شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید