ظلم هوایی به مردم کرمان/ تمهیدات لازم برای مراسم پیاده روی اربعین اندیشیده شود.


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897342

محمدمهدی فداکار با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین گفت: باید برای حوادث و بازگشت زائران مقدمات لازم فراهم شود و زائران بتوانند تردد کنند و همه فرمانداران اطمینان حاصل کنند که این مراسم در امنیت و آسایش کامل برگزار شود. “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدمهدی فداکار صبح امروز در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان با بیان اینکه حرکت زائران به پایان رسیده است و باید برای بازگشت زائران کمک کنیم، گفت: برخی موکب ها تا پایان روز در عراق باقی می مانند. ماه صفر است و باید در این زمینه درست فکر کنیم تا آنها باشیم

استاندار کرمان با اشاره به راهپیمایی اربعین ادامه داد: باید برای حوادث و بازگشت زائران تمهیداتی اندیشیده شود و زائران بتوانند تردد کنند و همه فرمانداران باید اطمینان حاصل کنند که این مراسم در امنیت و آسایش کامل برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه در استان خوزستان بیش از آنچه گفتیم برای مرز کار شده است، گفت: باید تجربه کارگری این روزها را در نظر بگیریم تا بتوان برای سال های آینده خلاصه کرد و در این زمینه نکاتی را در نظر گرفت. باید کشورهای قوی و ضعیف را در نظر گرفت.

فداکار با اشاره به فعالیت هلال احمر و سایر سازمان ها در مرز گفت: شرکت هواپیمایی ماهان باید در این شرایط حضور داشته باشد و در این زمینه به استان ظلم شده است. چون مردم حاضرند پول بدهند اما پروازی وجود ندارد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اقدامات موکب ماهان باید ترویج شود، خاطرنشان کرد: امروز و فردا عده زیادی را به دنبال خواهد داشت و نیاز به مدیریت راهداری و حمل و نقل برای کمک به زائران بازگشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید