آماده سازی سپاه تهران بزرگ برای اسکان، تغذیه و ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در عراق/ تامین آب آشامیدنی خنک در مسیر زائران حسینی از اولویت هاست.


ساعت: 22:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889104

سردار حسن زاده در حاشیه بازدید از موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف اشرف گفت:

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ظهر سه شنبه 27 مرداد در موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف اشرف حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ظهر سه شنبه 27 مرداد در موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف اشرف حضور یافت.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: موکب های مهران در خاک عراق (در پاسگاه مرزی)، موکب های برپا شده در مسیر نجف به کربلا و موکب فاطمه الزهرا (س) در انقلاب دهم با ظرفیت اسکان و اطعام بیش از 10000 نفر. به همت سپاه تهران بزرگ افتتاح شد که هر روز 12000 صبحانه، ناهار و شام برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه ارتش تهران به تامین آب شرب در مسیر تردد زائران اربعین حسینی یکی از اولویت ها محسوب می شود، گفت: با توجه به گرمای شدید، زائران نیاز به آب شرب خنک در این مسیر را احساس می کنند. مسیر و تصمیم بر آن شد تا شاهد احداث کارخانه یخ سازی در نجف و با قرار دادن تانکرهای آب در مسیر زائران و همچنین احداث کارخانه یخ سازی و تامین تجهیزات آن توسط سپاه تهران باشیم. ، می توانیم آب آشامیدنی سرد را برای زائران حسینی تهیه کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به مدت 15 روز در عراق علاوه بر تامین اسکان و غذا، ایجاد ایستگاه صلواتی و سرویس‌های بهداشتی. همچنین بحث ایجاد سالن بهداشت و درمان را در نظر گرفتیم که در آن خدمات درمانی و بهداشتی برای زائران حسینی ارائه شود. به ویژه برای درمان گرمازدگی احتمالی برخی از زائران.

وی در پایان افزود: سپاه تهران بزرگ از 12 روز مانده به روز اربعین حسینی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به نمازگزاران حسینی است.

انتهای پیام/

بهزاد مهرکش

دیدگاهتان را بنویسید