خدمات ارائه شده توسط سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه به زائران اربعین/ از تامین امنیت زائران تا تامین اسکان و غذا


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897717

معاون هماهنگ کننده حضرت نبی اکرم (ص) گفت؛

سید بهشتی راد گفت: بسیج و ارتش استان اقدامات مختلفی از جمله امنیتی، بهداشتی و درمانی، حمل و نقل، آبرسانی، غذا و سایر اقدامات را از ورودی کرمانشاه در کنگاور تا مرز خسروی برای تردد زائران انجام داده است. اربعین. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: راهپیمایی اربعین حسینی گام بلندی در راه تحقق تمدن اسلامی است و مهمترین مولفه آن شور و معنویت حسینی است که این مراسم را به همایش و تدریس جهانی تبدیل کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در صحنه حضور دارد.

وی بیان کرد: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ورودی کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی و حتی در استان اقدامات مختلفی اعم از امنیتی، بهداشتی و درمانی، حمل و نقل، آبرسانی، غذا و سایر اقدامات انجام داده است. عراق.

بهشتی راد با اشاره به خدمات فرهنگی سپاه استان گفت: در موکب سیدالشهد لشکر محمد رسول الله (ص)، علاوه بر مکانی برای استراحت زائران، غرفه های نمایشگاهی نیز دیده می شود. شامل غرفه های خدمات، غرفه های فرهنگی، کتابخوانی و اهدای محصولات فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه استان کرمانشاه و پایگاه های مقاومت بسیج با تمامی امکانات از جمله اسکان زائران نور، بیمارستان های صحرایی و تامین امنیت همچون گذشته با قدرت به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت رسول اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائران از 11 شهریور آغاز شده است، گفت: این اقدامات تا پایان بازگشت زائران به کشورمان که احتمالاً 4 نفر است ادامه خواهد داشت. یا 5 روز بعد از اربعین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید