تقویت نظارت بر کار مجتمع های خدمات اجتماعی کرمانشاه به منظور ارائه خدمات بهینه به زائران در اربعین


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877155

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد.

فریبرز کرمی گفت: با توجه به سفرهای آتی زائران اربعین حسینی (ع) و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران محترم در مجتمع های خدمات اجتماعی میانی موجود، نظارت و بازرسی مستمر در دستور کار این سازمان قرار دارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به سفرهای آتی عاشقان اربعین حسینی (ع) و در پی آن افزایش ترافیک و لزوم ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی و آمادگی کامل کاربران جاده ای برای ارائه بهینه و مطلوب. خدمات: ایثارگران عزیز نظارت بر مجتمع های خدمات اجتماعی میانی تقویت شده است.

وی افزود: مجتمع های خدمات اجتماعی مجموعه امکاناتی است که در زمینه ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور و هر مجتمع خدمات اجتماعی در حال ساخت است. دارای امکاناتی مانند نمازخانه، رستوران، مغازه، پمپ بنزین، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات اجتماعی می باشد.

کرمی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در صورت تمایل آمادگی دارد تا به زائران خدمات رسانی کند و همچنین ایمنی و زیرساخت های لازم از جمله راه های دسترسی ایمن و استاندارد، پارکینگ، خدمات بهداشتی، برق و … تامین آب و غیره در مجتمع های خدماتی میانی جهت استقرار موکب جهت رفاه حال هموطنان و موکب داران.

وی گفت: علاقه مندان به اربعین حسینی (ع) می توانند اپلیکیشن مجتمع خدمات اجتماعی را از طریق کافه بازار و یا سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای restareas.rmto.ir برای دسترسی آسان به مجتمع های خدمات اجتماعی دانلود کنند. دوستت دارم.


21 مجتمع خدمات اجتماعی در مراکز حمل و نقل کرمانشاه احداث می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای 32 مجتمع خدمات اجتماعی در حال بهره برداری است و 21 مجتمع خدمات اجتماعی نیز در محورهای مواصلاتی در دست ساخت است.

کرمی با بیان اینکه 20 مجتمع خدمات اجتماعی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: در فروردین و اردیبهشت امسال 8 قرارداد پایه تمدید و 5 مورد بهره برداری تمدید شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از تمامی کاربران جاده ای خواست نسبت به گزارش تخلفات و نواقص در ارائه خدمات از مجتمع های خدمات اجتماعی، مراتب را از طریق شماره 141 سامانه مدیریت اطلاعات راهداری به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید