ارائه 12.5 هکتار از مجتمع گلخانه ای امام رضا (ع) به سرمایه گذاران / صادرات هدفمند، برنامه در دستور کار این مجتمع گلخانه ای

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806487

مدیر جهاد کشاورزی مانه و سملقان اعلام کرد؛

هادی قهرمانیان گفت: با توجه به اینکه مجتمع گلخانه ای امام رضا در شهرهای مانه و سملگان در 3 قطعه پیش ساخته واگذار شده است، تاکنون 12.5 هکتار از اراضی قطعات 1 و 2 این مجتمع به سرمایه گذاران واگذار شده است. که به بهره برداری رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی قهرمانیان مدیر جهادکشاورزی مانه و سمغان در گفت و گو با عصرترک گفت: کل زیربنای مجتمع گلخانه ای امام رضا (ع) شهرستان مانه و سملگان به مساحت 315 هکتار در سه قطعه تکمیل شده و در حال انجام است. آماده تحویل به سرمایه گذاران

قهرمانیان همچنین با اشاره به اینکه در سه قسمت این مجتمع گلخانه ای 60 قطعه آماده واگذاری به سرمایه گذاران است، اعلام کرد: سرمایه گذاری در این مجموعه با استقبال متقاضیان مواجه می شود.

وی گفت: تاکنون 22 قطعه در قطعات 1 و 2 این مجموعه به 17 سرمایه گذار واگذار شده که 7 قطعه آن در زمینی به مساحت چهار هکتار به بهره برداری رسیده است.

مدیر جهادکشاورزی مانه و سمغان افزود: از هفت واحدی که به بهره برداری رسید، چهار واحد آن در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: 15 قطعه دیگر واگذار شده به مساحت هشت و نیم هکتار در دست ساخت است.

قهرمانیان اعلام کرد: تاکنون مساحت گلخانه های بهره برداری و در حال ساخت در مانه و سملقان واقع در مجتمع گلخانه ای امام رضا (ع) در داخل و خارج شهرک صنعتی این شهرستان از دو هکتار به 17.5 هکتار افزایش یافته است. .

وی یادآور شد: زمین واگذار شده از مجتمع گلخانه ای امام رضا (ع) در مدت زمان معین در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد تا سرمایه گذاران بتوانند واحد گلخانه ای خود را آماده کنند و در صورتی که در مدت زمان تعیین شده اقدامی برای ساخت و ساز انجام ندادند، زمین را آماده کنند. پس گرفته شده

مدیر جهادکشاورزی مانه و سمغان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در هفت واحد بهره برداری شده در این مجتمع گلخانه ای امام رضا سیفت شامل خیار، گوجه فرنگی و فلفل قرمز کاشته می شود.

وی افزود: در 15 بلوکی که روی این مجموعه در حال ساخت است، علاوه بر صیفی جات، گل نیز کشت می شود.

قهرمانیان خاطرنشان کرد: در این مجموعه فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و یا کار به عنوان مدیر فنی فارغ التحصیلان کشاورزی ایجاد می شود.

وی همچنین از قسمت سوم این مجموعه خبر داد: در صورت گامی رو به جلو سرمایه گذاری کل قطعه سوم این مجموعه به یکباره به متقاضی تحویل سرمایه گذار می شود.

مدیر جهادکشاورزی مانه و سمغان نیز گفت: در تلاش هستیم تا برای صادرات و بازاریابی هدفمند، سازمان سرمایه گذاران این مجتمع گلخانه ای ایجاد کنیم.

قهرمانیان در پایان درباره تامین آب این مجموعه گفت: این مجموعه از سد شیرین دره و حفر چاه زیرزمینی تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید