دستور ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به تمامی ابعاد حادثه تروریستی حرم امام رضا (ع) / تشکیل سازمان پناهندگان در دستور کار قرار گرفت.


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822098

نایب رئیس مجلس گفت: آیت الله رئیسی از روز اول جنایت در حرم مطهر امام رضا(ع) پیگیر این حادثه بوده و دستور ویژه ای برای بررسی تمامی ابعاد این حادثه تروریستی صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس پنجشنبه شب با حضور در منزل حجت الاسلام شهید دره ای با خانواده این شهید در معبد رضوی مشهد دیدار کرد.

حسینی در این دیدار با بیان اینکه شهید دارایی جوان اما دارای علم، ایثار و فداکاری فراوان بود، بیان کرد: از زمانی که شهید حاجی الگو شد، شهید دارایی نیز الگوی همه بود.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: موضوع تشکیل سازمانی در امر مهاجرت مطرح شده است تا کار مهاجرین در سطح بالاتری نسبت به اداره کل امور اتباع و مهاجرت انجام شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به همراه حجت الاسلام محسن پاکدامن مجروح جنایت تروریستی در بیمارستان رضوی مشهد بازدید کردند. حرم رضوی.

سید محمد حسینی در دیدار حجت الاسلام محسن پاکدامن مجروح حادثه تروریستی حرم رضوی با سلام و خیر مقدم به رئیس جمهور گفت:

نایب رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر وضعیت جسمانی حجت الاسلام پاکدامن بهبود یابد و بتواند به خدمت محرومان بازگردد.

قربانی حادثه تروریستی حرم رضوی همچنین گفت: ساماندهی حاشیه شهر مشهد و تشکیل ستاد برای این کار دستور مقام معظم رهبری است و مفتخریم که به دستور مقام معظم رهبری برای نیازمندان تلاش کنیم.

حجت الاسلام محسن پاکدامن افزود: مردمی که در حاشیه شهر زندگی می کنند واقعا در محرومیت هستند و گره از کارشان همت همه کارکنان را می طلبد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید