غم انگیزترین اتفاق برای صهیونیسم جهانی اتحاد امت اسلامی است/ حادثه تروریستی در حرم امام رضا (ع) حکایت از پشت صحنه و توطئه گر


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820577

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و خطیب نماز جمعه تبریز گفت: حادثه تروریستی مشهد و حمله خونین به سه روحانی هشدار مهمی برای نهادهای انتظامی و امنیتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آناج; حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با ابراز تاسف از حمله با چاقو به یک روحانی به سه روحانی که دو تن از آنها شهید بودند، گفت: توجه بیشتر به نیروی انتظامی و نیروی انتظامی. امنیت اجتناب ناپذیر است و وزارت امور خارجه و کشور باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه قاتل یک سال پیش به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است، گفت: مسئولان مربوطه باید پاسخ دهند که چگونه فردی یک سال است که به صورت غیرقانونی در کشور زندگی می کند، شغل پیدا کرده و در آنجا زندگی می کند و سپس در بارگاه پیامبر اکرم (ص) منتظر مردم است. ملبس به لباس روحانیت برای شهادت.

آل هاشم عملیات تروریستی در معبد امام رضا(ع) را داستانی پشت صحنه و جهت گیری توطئه عنوان کرد که ارزیابی فضای مجازی در هفته های اخیر نیز تایید می شود.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که طلاب و روحانیت از اول انقلاب تا کنون در کنار مردم فداکاری کرده اند و بیش از چهار هزار شهید دانش آموز و شهید از محراب دلیل پیشروی روحانیت است. نه

آل هاشم تاکید کرد که دانش آموزان به دستورات مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد و از هیچ چیز نمی ترسند. یادآور شد: تمرکز بر وحدت امت اسلامی مورد توجه دشمنان چنین حوادثی است چرا که آنچه از تحرکات اخیر عناصر استکبار مشهود است این است که سخت ترین و تلخ ترین اتفاق برای صهیونیسم جهانی اتحاد امت اسلامی است. با برانگیختن جنگ ها و شورش های مذهبی، هتک حرمت اماکن مقدس و تجاوز به حرمت اماکن مقدس می خواهند با مسلمانان رو در رو شوند.

خطیب جمعه تبریز به حادثه شب گذشته تل آویو نیز اشاره کرد و افزود: دنیا باید بپذیرد که محور مقاومت در حال تبدیل شدن به یک گفتمان و موضوع قدس است و ماه رمضان و نزدیک شدن به روز جهانی قدس به شدت از سوی صهیونیست ها عصبانی است. انجام دادن.

آل هاشم تصریح کرد: پیروزی های رزمندگان یمنی و عملیات مقاومت در منطقه باعث شده است که نظام سلطه اجرای این گونه عملیات های شهادت طلبانه را به مشکلات فردی تبدیل کند.

وی 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای را روزی مهم و افتخارآمیز برای صنعت هسته ای ایران دانست و با بیان اینکه در این روز می توان شعار ما را عملی کرد، گفت: تولید و پیشرفت در صنایعی مانند برق، دارو، بهداشت، درمان و… دام، استفاده از انرژی هسته ای برای دسترسی به منابع آبی، فناوری هسته ای و شناسایی مین های ضدنفر از ثمره دانش هسته ای کشور است که همگی مرهون تلاش دانشمندان است و باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

آل هاشم افزود: دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران سند مظلومیت هستند که برای زنده نگه داشتن چرخه هسته ای کشور زحمت کشیده اند و ویژگی مشترک آنها تسلط بر علم است.

وی همچنین به برخی از فواید ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این ماه همانطور که دعاهای زیادی می خوانیم باید نیازهای روحی خود را برآورده کنیم، خود را آشکار می کند، رشوه می دهد و همچنین به پدر و مادر و همسرش احترام می گذارد.

امام جمعه تبریز گفت: در تبریز گزارش هایی مبنی بر عرضه لباس های زیر زنانه در لباس فروشی ها و نمایش در ویترین ها و حتی انواع مانکن ها منتشر شده است که دیدن چنین صحنه هایی در شهری مانند تبریز جای تاسف دارد.

آل هاشم افزود: چنین مواردی واقعاً مناسب جامعه اسلامی نیست. اما بازار اینطور بود. در گذشته حتی لباس های زیر زنانه نیز توسط زنان فروخته می شد، اما اکنون لباس های زیر زنانه مردانه شده اند و لباس ها را خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می دهند.

وی همچنین با انتقاد از بی توجهی برخی گردشگران نوروزی تبریز به حجاب گفت: باید به این افراد یادآوری شود که مردم تبریز از این وضعیت ناراضی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید