سکوت برخی جریانات داخلی در محکومیت حادثه تروریستی در حرم امام رضا (ع).


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821323

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این موضوع گفت:

سخنگوی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همه باید هتک حرمت حرم رضوی را محکوم کنند، گفت: رضوی حرم دین، حرم معنویت جهان اسلام و حرم شد. از روحانیون؛ هیچ اقدامی از سوی برخی جریان های داخلی انجام نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; بیان کرد: دشمنان منطقه از جمله اسرائیل و وهابیت، دشمنان خارج از منطقه غرب آسیا هستند. آمریکا و مستکبرین خواهان وحدت جهان اسلام نیستند و زندگی آنها با جهان اسلام در تضاد است.

وی با بیان اینکه اگر در جهان اسلام وحدت حاصل شود، دشمنان دیگر ارگانی در عرصه بین المللی نخواهند داشت، گفت: علم و تمدن نیز در اختیار جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان سرمایه های جهان اسلام را می شناسند و هر زمان که احساس می کردند جهان اسلام به سمت وحدت پیش می رود سعی می کردند با این برنامه ها این نقشه ها را به هم بزنند. برنامه های مختلف و جلوگیری از توسعه.»

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: سه روحانی که در حرم مطهر رضوی در مناطق محروم اطراف مشهد مورد حمله قرار گرفتند، جهادی را انجام می دادند که اهل سنت نیز در آن سکونت داشتند. .

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به چند هدف این کار را انجام داده است، افزود: تقابل، شیعه و سنی دارند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید این اقدام را محکوم کنند، گفت: یک سوال نادرست گاهی از سوی رسانه های بیگانه و گاهی رسانه های داخلی بزرگنمایی می شود، اما برخلاف هتک حرمت دین در حریم رضوی، حرمت معنویت اسلامی است. عالم و قداست روحانی شد؛ اما از جریانات داخلی هیچ حرکتی شنیده نشد و این نشان می دهد که بسیاری از مردم در داخل کشور در طول زندگی خود مطیع مستکبرین اعم از آمریکا، اسرائیل و وهابیت بوده و آماده هستند. تا آبروی خود را به آنها بدهی و از مستکبران رضایت بگیری.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جهان اسلام، شیعه و سنی باید هوشیار باشند، گفت: زیرا در بعد اقتصادی، بعد نیروهای بین المللی و منطقه ای، در بحث رهبری جهان، مسائل اقتصادی و امنیتی رو به کاهش است و این موضوع مورد تایید کارشناسان آمریکایی و بین المللی است.

وی گفت: زمانی که کشوری به افول نزدیک می شود، تمام تلاش خود را برای مهار انحطاط انجام می دهد و از این رو جهان اسلام و به ویژه شیعیان و مردم ایران اسلامی باید بسیار هوشیار و گوش به فرمان نظام باشند. ، حکومت و قدرت «مقام معظم رهبری باشید، اجازه ندهید فروپاشی و تقویت وحدت و وفاقی که در جهان اسلام شکل می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید