حادثه تروریستی حرم رضوی اقدام صهیونیستی آمریکایی بود/ برخی آدرس اشتباه نمی دهند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به اینکه حمله تروریستی حرم رضوی اقدام صهیونیستی آمریکایی ها بود، گفت: این گونه اقدامات کور از دیرباز کلید خورده است تا آمریکایی ها و صهیونیست ها به دنبال شکست خود در تحریم ها و اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران و به دنبال شکست سخت باشند. بر جبهه مقاومت تحمیل شد.

عضو کمیته امور داخلی کشور افزود: این حرکت به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است و توسط عناصر تکفیری فروخته شده انجام می شود.

آصفری ادامه داد: حادثه اخیر در صحن حرم رضوی یک اقدام تروریستی تکفیر بود که باید مورد تعقیب جدی قرار گیرد و کسانی که آدرس غلط به افغان های مظلوم ایران می دهند باید بدانند که این موضوع ربطی به ملیت ندارد. ” تو اینجا نیستی.

وی افزود: در جریان تکفیرهای داعش ملیت های مختلف اروپایی، آسیایی و آفریقایی وجود داشت و اگر فردی که تبعه یک کشور است مرتکب چنین جنایتی شود نباید با ملت مظلوم و مسلمان افغانستان همراه شود. “

این نماینده مجلس تاکید کرد: فراموش نکرده ایم که تیپ فاطمیون شهدای بزرگی را در جبهه مقاومت تقدیم کرد و عاملان این ترور باید هر چه سریعتر با شناسایی عاملان این قتل به سزای اعمال خود برسند.

گفتنی است پس از حادثه تروریستی روز سه شنبه 18 فروردین مصادف با سومین روز از ماه مبارک رمضان در حرم رضوی و حمله یک عنصر تکفیری با چاقو به سه روحانی در بارگاه رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم. حجت اسلامی اصلانی شهر مشهد بر اثر شدت جراحات بلافاصله به شهادت رسید و دو روحانی دیگر به بیمارستان منتقل شدند اما روز پنجشنبه حجت الاسلام دارایی یکی دیگر از روحانیون مضروب در این حادثه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید