بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم رضوی و شهادت دو دانش آموز


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833871

عباس گلرو با تشریح ابعاد حادثه تروریستی حرم رضوی و شهادت دو دانش آموز از برنامه های رژیم صهیونیستی برای گسترش تروریسم در شرق ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به شهادت دو دانش آموز در پی حمله تروریستی به حرم رضوی به نمایندگی از سایر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این حادثه تلخ را محکوم کرده و یک بار دیگر به خانواده این دو دانشجوی فقید تسلیت می گویم.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی موضوع شهادت این دو دانش آموز در حرم رضوی است، افزود: ابعاد مختلف امنیتی و سیاستی این حادثه را به دقت رصد می کنیم.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نکته اصلی این است که دستگاه های حفاظتی و امنیتی مربوطه باید اقدامات لازم را در نقاط مختلف تقویت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

گلرو بر لزوم هوشیاری و مطالعه دقیق سناریوی دشمنان جمهوری اسلامی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: هدف دشمنان متشنج کردن کشور و آسیب رساندن به روابط دو ملت دوست و برادر ایران و افغانستان است.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان باید در مقابل شگردها و توطئه های دشمنان هوشیار باشند، افزود: امیدوارم با مدیریت صحیح فضا و برخورد مناسب با عوامل شهادت دو دانش آموز مشهدی، دیگر شاهد وقوع این حادثه نباشیم. اتفاقات ناگواری مانند شهادت دانش‌آموزان.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حادثه شهادت دانش آموزان نشان داد رژیم صهیونیستی در شرایطی که به دنبال سناریوهای مخرب علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی است، از آن استفاده می کند. عناصر تکفیر عراق و لبنان همچنان اهداف تروریستی خود را در مناطق شرقی دنبال می کنند.

گلرو در پاسخ به این سوال که چه جریان و گروهی پشت شهادت دانش آموزان مشهدی است؟ وی گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی در حال بررسی این موضوع برای مشخص شدن زمینه وقوع این حادثه هستند و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تلاش است در آینده با دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دیدار کند. “پیشگیری کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید