آموزش و پرورش: 5 دانش آموز در تصادف در کلانشهر جان باختند. 3 دانش آموز از خرمشهر و 2 دانش آموز از آبادان

آموزش و پرورش: 5 دانش آموز در تصادف در کلانشهر جان باختند.  3 دانش آموز از خرمشهر و 2 دانش آموز از آبادان

روز جدید : مسعود حمیدی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حادثه ریزش ساختمان کلانشهر آبادان پنج دانش آموز جان خود را از دست دادند و اجساد آنها از زیر آوار بیرون کشیده شد. وی گفت: ملیکا و میترا صالحیان پور و مسیح صادقی از هرمشهر و همچنین آرین و حمیدرضا جلیلیان از آبادان در ریزش برج کلانشهر جان خود را از دست دادند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حادثه سقوط ساختمان کلانشهر آبادان پنج دانش آموز جان خود را از دست دادند و اجساد آنها از زیر آوار خارج شد.

مسعود حمیدی نژاد افزود: در این حادثه سه دانش آموز خرمشهری و 2 دانش آموز اهل آبادان جان باختند.

ملیکا و میترا صالحیان پور و مسیح صادقی اهل هرمشهر و همچنین آرین و حمیدرضا جلیلیان اهل آبادان در حادثه ریزش برج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این حادثه که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان و مجروح شدن 37 نفر شد ابراز تأسف کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان که هفتم خردادماه پس از کشف جسد سه دانش آموز در هرمشهر جان باختگان تصادف پایتخت را تسلیت گفت، درگذشت آرین و حمیدرضا جلیلیان را تسلیت گفت. ، دو دانش آموز آبادانی.

در پیام تسلیت حمیدی نژاد آمده است: خبر تلخ جان باختن دانش آموزان آرین و حمیدرضا جلیلیان آموزش و پرورش آبادان بر اثر ریزش ساختمان کلانشهر، مجموعه آموزشی استان خوزستان را متاثر و متأثر کرده است.

وی به نمایندگی از فرهنگیان استان خوزستان درگذشت این شاگرد افتخاری را به خانواده، دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته آبادان تسلیت گفت.

روز دوشنبه (دوم خرداد) بخشی از برج آبادان پایتخت فرو ریخت.

آمار کشته شدگان ریزش کلانشهر آبادان تا صبح روز سه شنبه ۱۹ خردادماه ۳۴ نفر و مجروحان ۳۷ نفر بود.

جست و جو و آواربرداری برای یافتن اجساد احتمالی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید