احمدآباد بخشدار مشهد: دختر دانش آموز 9 ساله بر اثر خفگی در مدرسه روستا جان باخت / او را در مدرسه رها کردند و مدیر در را قفل کرده بود / وقتی والدین دانش آموز به مدرسه رفتند دیدند فرزندشان سقوط کرده است. از پنجره در کلاس قطع شد

احمدآباد بخشدار مشهد: دختر دانش آموز 9 ساله بر اثر خفگی در مدرسه روستا جان باخت / او را در مدرسه رها کردند و مدیر در را قفل کرده بود / وقتی والدین دانش آموز به مدرسه رفتند دیدند فرزندشان سقوط کرده است. از پنجره در کلاس قطع شد

مجید بیکی شهردار احمدآباد مشهد گفت: در پی مرگ یک دختر دانش آموز در روستای جنبه دراز از توابع شهرستان احمدآباد، تحقیقات قضایی برای بررسی علت مرگ این کودک بر اثر خفگی آغاز شد.

بخشدار احمدآباد شهرستان مشهد گفت: در پی مرگ دختر دانش آموزی در روستای جنبه دراز از توابع شهرستان احمدآباد، تحقیقات قضایی درباره علت مرگ این کودک بر اثر خفگی آغاز شده است.

مجید بیکی افزود: این دانش آموز 9 ساله بعد از ساعت 12:30 بعد از اتمام کلاس در مدرسه سه کلاسه روستای گنبه دراز اقامت کرد و مدیر مدرسه درب مدرسه را قفل کرد و رفت.

وی گفت: والدین و بستگان دانش آموز حوالی ساعت 14 برای یافتن کودک به مدرسه مراجعه کردند و متوجه شدند فرزندشان از پنجره کلاس کنار در آویزان است که با درخواست کمک یا خروج از پنجره کلاس سرش گیر می کند. بین میله های ایمنی و او خفه می شود.

شهردار احمدآباد مشهد گفت: این دانش آموز توسط بستگانش به مرکز جامع سلامت شهر ملک آباد منتقل شد اما به گفته پزشک کشیک و پرسنل اورژانس، دانش آموز در بدو ورود به مرکز بهداشت فاقد علائم حیاتی بوده است.

بیکی افزود: احیای دانش آموز توسط تیم امداد اورژانس و مرکز بهداشت به مدت 50 دقیقه انجام شد اما متاسفانه این کودک احیا نشد و فوت کودک اعلام شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه بازپرس و قاضی مربوطه در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات قضایی در خصوص علت دقیق این حادثه ناگوار آغاز خواهد شد. و از مدیر آموزش و پرورش معاونت آموزشی تقاضا می شود توضیحاتی ارائه نمایند.

بخشدار احمدآباد اعلام کرد: بر اساس مشاهدات و اظهارنظر بستگان متوفی و ​​افراد حاضر در محل، این دانش آموز بر اثر فشار میله های ایمنی دچار خفگی شد، اما برای روشن شدن علت دقیق مرگ، جسد هم اکنون تحت معاینه قرار دارد. به گفته پزشک قانونی، تا فردا علت دقیق مرگ مشخص خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع این حادثه، این دختر 9 ساله توسط خانواده اش به بیمارستان ملک آباد و کادر درمانی این درمانگاه منتقل شد. عملیات احیاء را آغاز کرده و سپس کادر درمانگاه برای کمک در ساعت 14:16 با اورژانس 115 مشهد تماس می گیرند و کارکنان اورژانس به درمانگاه مراجعه می کنند.

محمد علیشاهی افزود: با توجه به اینکه دختربچه فاقد علائم حیاتی بود، اورژانس 115 به همراه پزشک و تیم درمانگاه به مدت 50 دقیقه بیمار را احیا کردند، اما تلاش کادر درمانی نتیجه نداد و متاسفانه مرگ دختربچه تایید شد.

مدرسه سه کلاسه روستای گنجمدر دارای 56 دانش آموز است و در حدود شش کیلومتری شهر ملک آباد مرکز شهرستان احمدآباد است.

بخش 40 هزار نفری احمدآباد مشهد شامل 2 شهر ملک آباد و بینالود و 46 روستای روستایی است.

دیدگاهتان را بنویسید