عدالت برای مرگ دانش آموز کاراجیا: پس از ورود به مدرسه از پشت به زمین افتاد / لحظه سقوط توسط دوربین های مدرسه ثبت شد. دانش آموزان دیگری نیز در محل حضور داشتند/ فعلا نمی توان علت دقیق مرگ را بیان کرد

عدالت برای مرگ دانش آموز کاراجیا: پس از ورود به مدرسه از پشت به زمین افتاد / لحظه سقوط توسط دوربین های مدرسه ثبت شد.  دانش آموزان دیگری نیز در محل حضور داشتند/ فعلا نمی توان علت دقیق مرگ را بیان کرد

روز جدید حسین فضلی هرکندی رئیس قاضی استان البرز در خصوص جزئیات مرگ دانش آموز در یکی از مدارس کرج اظهار داشت: این دانش آموز پس از ورود به مدرسه از پشت به زمین افتاد و بلافاصله مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند. و این فرد به بیمارستان منتقل شد و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد که متاسفانه علیرغم اقدامات پزشکی انجام شده این دانش آموز فوت کرد.

مرکز رسانه های قضایی اعلام کرد: حسین فضلی هرکندی رئیس قاضی استان البرز در خصوص جزئیات فوت یک دانش آموز در یکی از مدارس شهر کرج گفت: روز شنبه 9 مهرماه گزارشی به دادگستری استان البرز ارسال شد. کلانتری از مدرسه سوم شعبان کراجا که مقطع متوسطه اول می باشد محل بیهوشی پس از ورود به مدرسه اعلام خواهد شد. این دانش آموز پس از ورود به مدرسه از پشت بر روی زمین سقوط کرد و مسئولان مدرسه بلافاصله با آمبولانس تماس گرفتند و فرد به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد که متاسفانه علیرغم اقدامات پزشکی انجام شده این دانش آموز فوت کرد.

رئیس کل دادگستری البرز تصریح کرد: زمان سقوط این دانش آموز در مدرسه توسط دوربین های مدرسه ثبت شد و دانش آموزان دیگر نیز در آن حضور داشتند.

رئیس قاضی استان البرز با بیان اینکه این دانش آموز در سال دوم متوسطه اول تحصیل کرده و 13 سال سن داشته است، گفت: پس از اعلام فوت این دانش آموز در دادسرای کرج، بازپرس به همراه رئیس دادسرای کرج اعلام شد. دادسرای امور جنایی استان البرز به دادسرای امور جنایی استان البرز به رسیدگی به پرونده در بازپرسی کیفری استان انجام و دستورات پزشکی قانونی لازم برای رسیدگی و صدور حکم فوت صادر می شود.

فضلی هرکندی گفت: بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان، فعلاً نمی توان در خصوص علت مرگ این دانش آموز و نمونه های سم شناسی، پاتولوژی و غیره که برای اعلام علت لازم است اظهارنظر دقیقی کرد. فوت از بدن برداشته شده و باید منتظر بمانیم این تا زمان اعلام نتایج آزمایشات بود که حدود سه هفته طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید