اما اگر بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در 1524 مدرسه در البرز / بیش از 75 درصد دانش آموزان استان واکسن تاج را دریافت کرده اند.

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780438

اکثر کارشناسان بر این باورند که آموزش و یادگیری حضوری برای دانش‌آموزان بسیار سودمندتر است، اگرچه دانش‌آموزان و معلمان نیز در تدریس آنلاین مشکل دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها پس از بازگشایی مدارس، «اگر» و «اما» زیادی شنیده می شود، هرچند دوره های تخصصی از ابتدا وجود داشته است.

اکثر کارشناسان بر این باورند که آموزش و یادگیری حضوری برای دانش‌آموزان بسیار مفیدتر است، اگرچه دانش‌آموزان و معلمان نیز در یادگیری آنلاین مشکل دارند.

دبیر آموزش و پرورش کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت; در آموزش از طریق شبکه شاد، علاوه بر نقاط ضعفی که وجود دارد، با مشکل اینترنت نیز مواجه هستیم.

یکی از دانش‌آموزان یکی از مدارس نیز معتقد بود که گذراندن دوره‌های تخصصی با تدریس از طریق شبکه شاد برای ما واقعا سخت است و گاهی اوقات باعث افت تحصیلی می‌شود.

البته مسئولان آموزش و پرورش نیز اعلام کرده اند که تلاش می کنند شرایطی را برای بازگشایی مدارس و یادگیری شخصی دروس فراهم کنند.

کرمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز به تیتریک گفت: بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده، مدارس باید تا پایان آبان ماه بازگشایی شوند.

اما دانش آموزانی که دروس عملی و مهارتی دارند کلاس حضوری دارند و قرار است بیش از 300 دانش آموز در مدرسه و 15 نفر در هر کلاس حضور نداشته باشند.

البته مدارس روستایی استان البرز با 15 نفر جمعیت از ابتدای مهرماه به صورت حضوری دایر بوده و مدارس روستایی چالوس و طالقان از جمله آنهاست.

تاکنون بیش از 75 درصد دانش آموزان استان البرز این واکسن را دریافت کرده اند و به گفته طارمی رئیس اداره آموزش و پرورش و بهداشت البرز بیش از 40 مرکز آماده پذیرش دانش آموزان است.

وی به تیتریک گفت: اگر دانش آموزی واکسن را دریافت نکند، رئیس دپارتمان باید آن را برای آزمایش PCR به مرکز پزشکی ارجاع دهد.

اما برای اینکه همه دانش آموزان بتوانند دوباره به مدرسه بروند، توجه به تزریق واکسن و رعایت نکات بهداشتی ضروری است.

استان آلبورگ دارای 2300 کد مدرسه است که از این تعداد 776 مدرسه مجوزهای لازم را برای برگزاری کلاس های مستقیم دریافت کرده اند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید