81 درصد معلمان خراسان شمالی دوز اول و دوم واکسن دریافت کردند/ 85 درصد دانش آموزان واجد شرایط استان واکسن زدند.

ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782047

معاون تربیت بدنی و تربیت سلامت خراسان شمالی:

مهدی حاطب زاده با اشاره به اینکه 16 هزار معلم در استان خراسان شمالی باید واکسینه شوند، گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط آموزش و پرورش استان، 94 درصد معلمان نوبت اول و 81 درصد معلمان نوبت اول و دوم را دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حاطب زاده معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان گفت: طی هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی در خراسان شمالی و اسفراین بر اساس واکسن موجود در مجموعه فرهنگیان فرهنگیان انجام شد. از 10 اوت در حومه شهر آغاز شد.

حاتب زاده با اشاره به اینکه 16 هزار معلم در استان خراسان شمالی باید واکسینه شوند، گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط آموزش و پرورش استان، 94 درصد معلمان نوبت اول و 81 درصد معلمان نوبت اول و دوم دریافت کردند. “

وی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مراحل واکسیناسیون این گروه از اوایل مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شد.

این مسئول با بیان اینکه در استان خراسان شمالی 180 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیل می کنند، گفت: این در حالی است که 77 هزار نفر از این دانش آموزان بر اساس گروه سنی 12 تا 18 سال واجد شرایط دریافت واکسن هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: 85 درصد از سهمیه دانش آموزان واجد شرایط در استان خراسان شمالی واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید