50 درصد دانش آموزان واجد شرایط خراسان شمالی واکسینه شده اند / 70 درصد معلمان استان واکسینه شده اند

زمان: 09:30
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775088

معاون تربیت بدنی و آموزش بهداشت خراسان شمالی:

مهدی حتیب زاده با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون دانش آموزان در دو هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شد ، گفت: 50 درصد سهمیه دانش آموزان واجد شرایط استان خراسان شمالی واکسن دریافت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حتیب زاده ، معاون تربیت بدنی و بهداشت خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار عصراترک در مورد واکسن علیه فرهنگ اظهار داشت: استان فرهنگ ، جمع آوری فرهنگیان از 19 مرداد در استان آغاز شد.

حتیب زاده با بیان اینکه باید 16 هزار معلم در استان خراسان شمالی واکسینه شوند ، گفت: طبق آمار ثبت شده توسط آموزش و پرورش استان 88 درصد معلمان دوز اول و 70 درصد معلمان دوز اول و دوم را دریافت کردند. “

وی با بیان اینکه طبق تاریخ ، واکسیناسیون فرهنگیان باید تا 15 اکتبر به پایان رسیده بود ، گفت: این در حالی است که تعداد کارگران فرهنگی که واکسن دریافت کرده اند قطعا بیشتر است ، زیرا گروهی از آنها از طریق سیستم بهداشتی فرایند دریافت واکسن ، و برخی از مردم منتظر پایان بیماری و دوره درمان برای دریافت واکسن به دلیل درگیری با تاج هستند.

این مقام مسئول در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون این گروه در دو هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شد که دیروز با هماهنگی مدیران آموزش و بهداشت. هر استان روند تسریع این عملیات را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 180 هزار دانش آموز در همه مقاطع تحصیل می کنند گفت: یعنی در حالی که 77 هزار نفر از این دانش آموزان بر اساس گروه سنی بین 12 تا 18 سال واکسن دریافت می کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت خراسان شمالی یادآور شد: 50 درصد سهمیه دانش آموزان واجد شرایط استان خراسان شمالی واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید