بیشترین دانش آموزان واکسینه نشده فارویی و اسفراینی هستند/ 98 درصد دانش آموزان خراسان شمالی واکسینه شده اند.

ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790776

معاون تربیت بدنی و تربیت سلامت خراسان شمالی:

مهدی حاطب زاده با اشاره به اینکه 2047 دانش آموز در خراسان شمالی واکسن دریافت نکرده اند، گفت: بیشترین آمار دانش آموزان واکسینه نشده در استان فاروی با 14 درصد و اسفراین با 7 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حاطب زاده معاون تربیت بدنی و تربیت سلامت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان گفت: در استان فرهنگیان 10 واکسیناسیون از فرهنگ انجام شد. آگوست در حومه شهر آغاز شد.

حاتب زاده با بیان اینکه 16 هزار معلم در استان خراسان شمالی باید واکسینه شوند، گفت: بر اساس آمار آموزش و پرورش استان 95 درصد معلمان دوز اول و دوم دریافت کرده اند.

مسئول واکسیناسیون استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 180 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در استان خراسان شمالی تحصیل می کنند که از این تعداد 77 هزار دانش آموز در رده سنی 12 تا 18 سال هستند. شرایط دریافت واکسن عبارتند از:

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: بر اساس آخرین آمار 98 درصد دانش آموزان واجد شرایط در خراسان شمالی واکسینه شده اند و در حال حاضر دو هزار و 47 دانش آموز در استان واکسینه نشده اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 2.5 درصد دانش آموزان استان واکسینه نشده اند خاطرنشان کرد: در استان خراسان شمالی فاروج 14 درصد دانش آموزان و اسفراین 7 درصد دانش آموزان واکسینه نشده اند و بقیه شهرستان حدود 97 است. تا 99 درصد از واکسن دریافت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید