65 درصد دانش آموزان استان سمنان واکسینه شده اند

زمان: 11:00
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776032

معاون تربیت بدنی و سلامت استان سمنان:

علیرضا حاجی گاسمی گفت: تاکنون 37 هزار و 219 نفر از 56 هزار دانش آموز استان سمنان در برابر ویروس کرونا در امان بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حاجی گاسمی ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت ، واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله را بیان کرد و گفت: واکسیناسیون این گروه سنی دانش آموزان استان و با هماهنگی جلسات در سطح آغاز شود. از کارگردانان هفته گذشته آغاز شد.

حاجی گاسمی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 37 هزار و 219 دانش آموز واکسینه شده اند ، تصریح کرد: از جمعیت 56 هزار دانشجویی ، 65 درصد آنها تاکنون در برابر ویروس کرونا ایمن سازی شده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه واکسیناسیون از شنبه گذشته آغاز شد ؛ وی گفت: این روند هنوز ادامه دارد و این روزها متوجه تکمیل مراحل واکسیناسیون می شویم.

وی گفت: “واکسیناسیون در هیچ کجای دنیا طبق اخلاق پزشکی اجباری نیست.” مدارس از سرگیری واکسیناسیون

حاجی گاسمی در مورد بازگشایی مدارس در نیمه آبان ماه گفت: طبق دستورالعمل بازگشایی ، کلاس های درس در مناطق کم جمعیت ، عشایر و روستاها باز است و مدارس پرجمعیت از اواسط نوامبر در گروه های اولویت دار دوره ها بازگشایی می شوند. “بودن.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، تا کنون هیچ دستورالعملی برای واکسیناسیون گروه سنی زیر 12 سال از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر نشده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید