امیدهای دانش آموزان دنا برای افتتاح مدرسه افزایش یافته است / 94 of از دانش آموزان واکسینه شده در برابر تاج

زمان: 15:45
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777535

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا برای گروه سنی 12 تا 18 سال که اکثر آنها دانش آموز هستند ، گفت: امیدواریم مدارس در ماه نوامبر با واکسیناسیون کامل این افراد بازگشایی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا در گفت و گو با صبح زاگرس اظهار داشت: شهر دنا همچنان پیشتاز واکسیناسیون در کشور و استان ، بنابراین درجه اول تزریق 88 است. 57 درصد افراد بالای 12 سال نیز دور دوم را دریافت کردند.

شایان با اشاره به گروه سنی 12 تا 18 سال که بیشتر دانش آموزان هستند ، گفت: امیدواریم با توجه به اینکه در شهر دنا وضعیت آب داریم و با واکسیناسیون این افراد در ماه نوامبر مدارس بازگشایی می شوند. 93 ، 5 از جمعیت 3188 دانش آموز. وی گفت: “آنها واکسینه شده اند و امیدواریم با توجه به ارتباط خوب بین آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان ، بالاخره بتوانیم دور دوم واکسن را تا 15 نوامبر برای دانش آموزان تزریق کنیم ، بنابراین مشکلی در افتتاح مدارس وجود نخواهد داشت.

وی گفت: در ستاد تاج شهر ، در مورد دنا توافق شد که مدارس با حداکثر 15 دانش آموز در هر کلاس بتوانند از آبان ماه کار خود را آغاز کنند.

معاون وزیر بهداشت دنا افزود: خوشبختانه ما اولین شهری در استان هستیم که به بیش از 90 درصد تزریقات رسیده ایم. اون دنا بود

شایان با تاکید بر لزوم واکسیناسیون معلمان و مربیان گفت: بیش از 92 درصد معلمان در شهر دنا ، یعنی. حدود 1060 نفر واکسینه شده اند و معلمان باقی مانده که تعدادشان اندک است باید قبل از بازگشت به مدرسه واکسینه شوند. “

وی با تاکید بر رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم ، گفت: شروع فصل سرما ، تقارن با افتتاح مدارس و شیوع آنفلوانزای فصلی پرندگان از دلایل خطرناک بودن قله ششم است. خوشبختانه ما تا به حال در مورد واکسیناسیون به خوبی بحث کرده ایم و اولین مورد ما شهری هستیم که به زودی بیش از 90 درصد واکسیناسیون ها را در استان جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید